Factions donaties

Status
Niet open voor verdere reacties.

KingxOfxThexVoid

Niet Verified
26 apr 2015
15
2
77
34
Ik zou graag de donaties wat uitgebreider zien en met wat betere balance aangezien ze niet geweldig zijn voor mij als faction server speler

-
Dingen zoals kleine kits dirt stone sand om mee te bouwen met een lage of geen cooldown (zal niet veel uitmaken aangezien het geen geweldige value heeft en helpt om je base te bouwen/versieren)

-
Kits om farms te beginnen zaden saplings voedsel en hout is niet altijd even makkelijk te vinden vooral niet op oudere servers waar bossen nog wel een afbranden of omgehakt worden

-
Aantal homes wat meer gebalanced voor de lagere ranks ivm de 20 homes van de 50 donator

-
Misschien een kleine hoeveelheid extra f power bij bepaalde ranks

-
Een 100 euro donator rank

Zijn alleen suggesties maar hoop in ieder geval op een reply

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Vroeger hadden we altijd een /shop, waar je zaden en dergelijke kon kopen met Tokens. De server is in onderhoud gegaan voor bijna een hele week!

Van wat ik vernomen heb, komt er bij de spawn van Factions nu dus een gehele shop waar je al deze dingen kunt kopen met Tokens

Spaceknijn

Niet Verified
17 apr 2015
22
4
62
35
Zou dit sowieso graag zien in zowel survival als in factions. Nu heb je slechts 1 kit per 24 uur. Snap dat je mensen niet om het uur armor en zwaarden geeft. Maar zoals het nu gaat is het niet echt balanced. Meerdere kits waar je vanaf een bepaalde rank toegang toe krijgt is veel logischer. Het is ook makkelijk om toe te voegen. Een kit food en torches zou ook handig zijn.

Verder vind ik de nerfs die de huidige donator ranks hebben gekregen een beetje te ver gaan. En is het ook jammer dat er geen info over deze veranderingen te vinden zijn op het forum. Sterker nog als ik kijk bij donator ranks is alles nog hetzelfde als voor het onderhoud aan de server. Een beetje slordig als je het mij vraagt.

KingxOfxThexVoid

Niet Verified
26 apr 2015
15
2
77
34
Heb de vele rages op de onaangekondigde harde nerfs gezien ja en idd de forums zijn niet op tijd aangepast wat een beetje slordig oogt zou graag zien dat de boel snel aangepast wordt en dat er een lijst komt met wat er verandert is en waarom (goed onderbouwt)

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Kleine kits zijn een heel goed idee. Changelog & Rank info ben ik nu mee bezig ;)

Verandering was simpel: huidige kits waren té goed. Men sprak al over een zogenaamde "OP (overpowered) factions server", door de kits die voor de update werden vrijgegeven. Niet meer dan normaal dat wij dit bijstellen.

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Met prot 3 dia ben je door sharp 5 in 7-8 hits dood, met normal dia met 2 gapps kan je lekker minuut door huppelen. Wat is minder OP geworden?

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Met prot 3 dia ben je door sharp 5 in 7-8 hits dood, met normal dia met 2 gapps kan je lekker minuut door huppelen. Wat is minder OP geworden?
Er zijn geen gapps in kits.

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Er zijn geen gapps in kits.
Als je het over OP factions hebt, heb je het niet over de factions van Haunted. Ik heb gehoord dat de kits minder OP zijn geworden omdat de ranks blijkbaar te OP waren.. ik wil 1 ding zeggen en dat is dat ik vind dat de ranks niet heel sterk zijn ( ik heb geen rank)

Voorbeeld:
Toen ik de server net joinde kwam ik er snel achter dat godapples een weinig voorkomend item was. Ik wist ook dat kit god uit prot III bestond. Iemand in kit start kan een god easy killen, soms zonder enige moeite. Je hebt alleen wat potions nodig. Dus vele normale spelers zijn soms net zo goed als donateurs

Sherwan_

dirkwolfs

Niet Verified
10 mei 2015
26
1
87
Sherwan helemaal mee eens,
Met alleen een half uurtje spelen kan je al full dia krijgen.
Het is mischien al beter dat de ''OP'' kits terug komen.
Dan hebben de donators meer om voor te donaten.

dirkwolfs

Niet Verified
10 mei 2015
26
1
87
Ik zou graag de donaties wat uitgebreider zien en met wat betere balance aangezien ze niet geweldig zijn voor mij als faction server speler

-
Dingen zoals kleine kits dirt stone sand om mee te bouwen met een lage of geen cooldown (zal niet veel uitmaken aangezien het geen geweldige value heeft en helpt om je base te bouwen/versieren)

-
Kits om farms te beginnen zaden saplings voedsel en hout is niet altijd even makkelijk te vinden vooral niet op oudere servers waar bossen nog wel een afbranden of omgehakt worden

-
Aantal homes wat meer gebalanced voor de lagere ranks ivm de 20 homes van de 50 donator

-
Misschien een kleine hoeveelheid extra f power bij bepaalde ranks

-
Een 100 euro donator rank

Zijn alleen suggesties maar hoop in ieder geval op een reply

-
Ik heb nog een suggestie maar ik weet niet of het te ''OP'' is:
Misschien een ''Donator Vault''
waar je een kleine chest hebt waar je dingen in kan opslaan wat door niemand anders aangeraakt kan worden,
Eigenlijk een 2e enderchest.

Status
Niet open voor verdere reacties.