@dauwdruppel @proost_craft >> ik zou graag jullie mening hierover hebben? :)
Sjors hackt niet hoor.... Mar doet wel heel veel 2vs1 en begint te focussenik vind het echt naai sjors365 hackt en dan gaan ze mij met zn alle killen als ik zeg dat hij hackt
Ik vind het eigenlijk best onsportief dat mensen het niet accepteren dat ze 1 dag even 1 uurtje zonder hun team pvpen en dan blijven ze teamen ik op ffa friday doe ik wel altijd ffa en dan 3v1en ze me gwn oftewel ik ga er dan ook mee stoppen want waarom zou ik 3 knights op me af willen hebben ook al ben je goed in pvp van 3 knight 5 win je nooit....
Ik vind dat er mischien een ander soort ffa friday dat je bijv met 1 of 2 iemand MAG teamen als je zelf ge3v1t word dus eigenlijk heel even teamen tegen die ffa frisay verpesters xD
Evil
Ik vind het eigenlijk best onsportief dat mensen het niet accepteren dat ze 1 dag even 1 uurtje zonder hun team pvpen en dan blijven ze teamen ik op ffa friday doe ik wel altijd ffa en dan 3v1en ze me gwn oftewel ik ga er dan ook mee stoppen want waarom zou ik 3 knights op me af willen hebben ook al ben je goed in pvp van 3 knight 5 win je nooit....
Ik vind dat er mischien een ander soort ffa friday dat je bijv met 1 of 2 iemand MAG teamen als je zelf ge3v1t word dus eigenlijk heel even teamen tegen die ffa frisay verpesters xD
Evil
dat is pas een slim ideeHeb ik ook af en toe en dan is kitpvp gewoon niet meer leuk. Het moet sowieso gestopt worden om met een team op 1 iemand te gaan, das echt zwak. Ook al gaat dat nooit lukken, maarja... Je kan ook gewoon met iemand afspreken elkaar alleen niet te killen, maar ga niet met z'n 4en op 1 iemand.