Ffa friday

eens met ffa friday?

• Total voters
    30
Status
Niet open voor verdere reacties.

monkeyking

Niet Verified
24 jun 2014
42
23
144
23
d' mouw
+1 erbij :) de teams worden te erg....

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Yea lekker mn team trollen leuk idee maar ook op prison enz want dat word wel een beetje overdreven om je vrienden bijv te backstabben met prot 4 dan zeggen tja ffa friday xD
Evil

1_BART_3

Niet Verified
27 sep 2014
26
13
104
24
in thoughts

1_BART_3

Niet Verified
27 sep 2014
26
13
104
24
in thoughts
Uiteindelijk is het, helaas, niets geworden...

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Ik vind het eigenlijk best onsportief dat mensen het niet accepteren dat ze 1 dag even 1 uurtje zonder hun team pvpen en dan blijven ze teamen ik op ffa friday doe ik wel altijd ffa en dan 3v1en ze me gwn oftewel ik ga er dan ook mee stoppen want waarom zou ik 3 knights op me af willen hebben ook al ben je goed in pvp van 3 knight 5 win je nooit....
Ik vind dat er mischien een ander soort ffa friday dat je bijv met 1 of 2 iemand MAG teamen als je zelf ge3v1t word dus eigenlijk heel even teamen tegen die ffa frisay verpesters xD
Evil

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Ik vind het eigenlijk best onsportief dat mensen het niet accepteren dat ze 1 dag even 1 uurtje zonder hun team pvpen en dan blijven ze teamen ik op ffa friday doe ik wel altijd ffa en dan 3v1en ze me gwn oftewel ik ga er dan ook mee stoppen want waarom zou ik 3 knights op me af willen hebben ook al ben je goed in pvp van 3 knight 5 win je nooit....
Ik vind dat er mischien een ander soort ffa friday dat je bijv met 1 of 2 iemand MAG teamen als je zelf ge3v1t word dus eigenlijk heel even teamen tegen die ffa frisay verpesters xD
Evil

Echt irritant. Zoals 275wolf, zodra ffa begint doet hij zo'n nick: Ik_Haat_FFA_ Alleen omdat hij gekilled kan worden.

R

Rutgertjuh

Guest
Evil

Heb ik ook af en toe en dan is kitpvp gewoon niet meer leuk. Het moet sowieso gestopt worden om met een team op 1 iemand te gaan, das echt zwak. Ook al gaat dat nooit lukken, maarja... Je kan ook gewoon met iemand afspreken elkaar alleen niet te killen, maar ga niet met z'n 4en op 1 iemand.

alpinekrijger Forum Aca

Niet Verified
11 nov 2014
88
15
87
21
Oss
Heb ik ook af en toe en dan is kitpvp gewoon niet meer leuk. Het moet sowieso gestopt worden om met een team op 1 iemand te gaan, das echt zwak. Ook al gaat dat nooit lukken, maarja... Je kan ook gewoon met iemand afspreken elkaar alleen niet te killen, maar ga niet met z'n 4en op 1 iemand.
dat is pas een slim idee
maar dan moet je niet in de buurt zijn en de zelfde persoon aanvallen

Status
Niet open voor verdere reacties.