Geweigerd Fishfarm 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

skykill4

Niet Verified
15 dec 2015
7
0
15
28
graag zal ik verder willen gaan op deze ban ( https://www.haunted-mc.com/threads/fishfarm.11226/) aangezien ik het niet logish vind.

Ik probeer echt geen slechte naam te krijgen maar dit vind ik ver gaan voor een afk machine die max een paar dagen gebruikt kan zijn. Waarbij ik uitgelegd heb dat ik hem echt alleen niet afk heb gebruikt als fish ondersteuner (zodat je elke fish vangt). Als er gewarned was of gewoon in chat gezegd dat het niet mag was het genoeg geweest

Ik heb de regels op het forum doorgelezen en daar staat het niet tussen dat dit niet mag

Regels:
Op de server willen we graag dat iedereen het naar zijn zin heeft. Hier kunnen we alleen voor zorgen als er duidelijke regels zijn die iedereen respecteert. Belangrijk is ook dat je elkaar respecteert.

Regels op de Servers:
  • Nederlands of Engels zijn de twee voertalen. Duits wordt gedoogd, andere talen zijn niet toegestaan.
  • Geen reclame, advertenties. (Votelinks voor Haunted, onze website en YouTube zijn wel toegestaan). Opzettelijke reclame voor andere MineCraft servers levert een ban van 6 maanden op.
  • Niet spammen, ook niet in priv /msg. (Het herhaaldelijk posten van berichten die op hetzelfde neerkomen)
  • Niet schelden en/of pesten, ook niet in priv /msg. Dit houdt ook discriminatie en elkaar beledigen op andere manieren in.)
  • Geen grove taal -inclusief vloeken- en geen onbehoorlijk gedrag. Dit wordt gelijkgesteld met 'schelden', 'spammen' of gebrek aan respect. Het omzeilen van de tekst filters door 'alternatieve spelling' wordt gezien als het gebruiken van het ongepaste woord zelf.
  • Niet hacken / Glitchen. Wij verwachten dat je een onaangepaste versie Minecraft gebruikt. Uitbreidingen in de vorm van zowel software (mods), als hardware zijn verboden, behalve als het in de lijst verderop uitdrukkelijk is toegestaan. Bij twijfel is de beslissing aan de staff.
  • Respecteer iedereen. Zowel de Haunted medewerkers als jouw medespelers verdienen het om met respect behandeld te worden. De staff (Mods) vertegenwoordigen -elk voor zich- de eigenaar (Owner)
  • Hinder andere spelers niet onnodig in hun spel als dat niet noodzakelijk is voor het spelverloop. (/tpa flooden, in de weg lopen, enz.)
  • Misbruiken van fouten in de server is verboden. Het kan voorkomen dat er fouten of glitches in de server of de software zitten, die je niet mag gebruiken en/of uitbuiten.
  • Ongepaste of aanstoot gevende nicknames en MC-namen zijn niet toegestaan. Het misbruiken van een naam die door de tekst filters wordt geblokkeerd is niet toegestaan.
  • Ongepaste of aanstoot gevende bouwwerken zijn niet toegestaan.
  • Griefen is nergens toegestaan, met uitzondering op Factions. Griefen is 'algemeen benadelen' van andere spelers, zoals het kapot maken van andersmans blokjes of stelen ervan zonder toestemming.
  • Deathtraps zijn niet toegestaan met de uitzondering op factions. Hier verstaan we onder elke vorm van spelers doden buiten pvp gebieden. Dat kan van hoogte dood vallen als opsluiten in lava.
  • Scammen (zwendelen) met tokens is nooit toegestaan.Ook item scammen is niet toegestaan met uitzondering op factions.
  • Aanwijzigen van staff moeten altijd worden opgevolgd. Protest tegen beslissingen kunnen uitsluitend achteraf op het forum worden geuit. Hieronder vallen ook unban/unmute aanvragen
  • Het is niet toegestaan om moedwillig valse beschuldigingen te uiten, zowel op forum als in de game chat.
  • Tijdens een ban is het de persoon die de ban heeft gekregen (wettelijk!) verboden om zich toegang te verschaffen tot de spelservers van Haunted, met welke identiteit (account) dan ook.
  • Tijdens een mute is het de persoon die de mute heeft gekregen verboden om berichten te versturen op de spelservers van Haunted, met welke identiteit dan ook.
  • Bij geschillen bepaalt de eigenaar de uiteindelijke en bindende beslissing.
Wat betreft mods en uitbreidingen -
  • Niet toegestaan zijn :
  1. Voxelmap, of vergelijkbaar waarmee je andere spelers op de minimap kan zien.
  2. Speed(mine), fly en vergelijkbare hacks
  3. Killaura en Auto-aim hacks
  4. Autosoup en mods die eigen health positief beinvloeden
  5. Hacked client, dus een compleet voorgebouwde client met hacks
  6. Xray in welke vorm dan ook (inclusief 'cave-mode')
  7. Hacks om door blocks te sneaken
  8. over het algemeen mods die je een oneerlijk voordeel geven tegenover andere spelers, die niet op een standaard client bereikt kan worden, zoals StatusHud andere spelers, UserRadar, MacroKeys, enz.
Niet alleen het gebruik, maar ook het paraat voorhanden hebbenzonder voorafgaande toestemming van niet toegestane modificaties (mods) is verboden.
  • Toegestaan zijn alleen:
  1. Minimaps waarop geen spelers of mobs worden getoond (b.v. Rei's minimap)
  2. Optifine
  3. Status Hud, alleen voor eigen status
  4. Texture packs zonder extra transparante blokken
  5. Schematica
Het zich niet houden aan de regels kan bestraft worden met een ban, een mute of een waarschuwing. De lengte van de straf hangt af van de ernst van de overtreding en omstandigheden. Een tijdelijke straf duurt maximaal 3 maanden, een permanente straf verloopt nooit en is definitief.

- The Haunted Network

MVG,

Skykill4

Dark_Obscurity

Niet Verified
10 jul 2015
114
18
119
We hebben het overlegt, en als jij hier kunt bewijzen dat jij het over dit onderwerp met een Moderator hebt gehad, Zullen we hier veder op in gaan.

Met Vriendelijke Groet,
Dark_Obscurity ^^

skykill4

Niet Verified
15 dec 2015
7
0
15
28
Ik heb mijn printscreens bekeken daarin kan ik het niet vinden. Maar aangezien er niet in de regels staat dat het niet mag neem ik aan dat ik geunbanned word.

MVG,

Skykill4 (SITL)

Dark_Obscurity

Niet Verified
10 jul 2015
114
18
119
Ik heb mijn printscreens bekeken daarin kan ik het niet vinden. Maar aangezien er niet in de regels staat dat het niet mag neem ik aan dat ik geunbanned word.

MVG,

Skykill4 (SITL)

Ik kan niks uitvoeren zonder bewijs, dus of je zult dat gesprek moeten opzoeken in de logs van Minecraft in je AppData mappen, of ik kan niks uitvoeren.

Met vriendelijke groet,
Dark_Obscurity ^^

skykill4

Niet Verified
15 dec 2015
7
0
15
28
leanaci dat staat als samenvatting (zie ik nu). In een samenvatting horen geen nieuwe regels te staan. Als je dus alleen de tekst leest hoort het genoeg te zijn.

mvg,

Skykill4

Dark_Obscurity

Niet Verified
10 jul 2015
114
18
119
@skykill4 Het topic is nog open, maar als jij niet met bewijs komt van dat gesprek, zal ik hem zelf weer sluiten en afwijzen.

skykill4

Niet Verified
15 dec 2015
7
0
15
28
. ik wil graag een klacht maken: in de server regels op het fora stond niet dat ik geen afk fishfarm mocht hebben (zie regels boven). Er is ook geen inlog bericht gegeven dat er extra regels ergens staan. Eerst wat je op spawn ziet is dat je /is moet doen. Dus vind ik het niet vreemd dat ik de regels via het forum heb aangehouden en gewoon ben gaan skyblocken.

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
maar het stond wel in de samenvatting wat dus OOK onder de regels valt.
en aangezien je niet met nieuwe bewijzen komt of kan zeggen met welke moderator je hebt gepraat is bij deze je unban dus ook afgewezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.