Focussen is niet cool

Status
Niet open voor verdere reacties.

joel vos

Niet Verified
12 mrt 2015
7
0
55
21
kitpvp maakt me soms boos al die mensen die mij focussen zijn niet cool.
jammer dat het mag :(

matrixmaurice

Niet Verified
5 jan 2015
2
1
42
22
Tja ik vind het ook irritant. Maarja het mag gewoon en ik doe het zelf ook dus ik mag niet klagen xD

Dean

Niet Verified
31 okt 2014
98
10
109
22
Nou focusse is leuk tot jezelf gefocussed wordt dus het mag maar zou toch minder moete gebeure ik focus alleen als ik boos ben (redelijk vaak dus)

R

Rutgertjuh

Guest
Gewoon niet te veel zeuren en veel pvp'en, daar wordt je immers beter van en kan je de mensen die jou focussen killen.

Mvg,
Rutger

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
Haha is toch niet erg, als je word gefocussed door iemand pak hem dan gewoon terug en als je het echt niet meer aankan ga je gewoon op een ander onderdeel van de server spelen voor even! :p

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
Zolang t maar niet zo triest gaat met een team van 3 man op 1 of met tank iemand eraf knocken en dan zeggen dat je 'm rekt....

#RAGEQUIT

Mvg,
Rutger

Maar rek hem dan gewoon terug met een teampje? Er zijn heus genoeg mensen die willen teamen hoor!

R

Rutgertjuh

Guest
Maar rek hem dan gewoon terug met een teampje? Er zijn heus genoeg mensen die willen teamen hoor!

Hem rekken met een team kan natuurlijk wel, maar ik bedoelde dat je dan niet stoer moet gaan doen dat je 'm rekt.

Mvg,
Rutger

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
Hem rekken met een team kan natuurlijk wel, maar ik bedoelde dat je dan niet stoer moet gaan doen dat je 'm rekt.

Mvg,
Rutger

Daar heb je gelijk in, maar de normale mensjes doen daar ook niet stoer mee ;) en degene die het doen zouden beter keer nadenken!

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ik laat aan de focussers zien wat ik allemaal bouw in creative, dán zijn ze ineens wél respectvol tegen je en bekennen ze 'Oh, wacht, ik dacht dat jij een egoïst was en dat jij zo arrogant was, maar je bent eigenlijk wel chill.' Hoppa weer nieuw teamlid erbij. ;)
Jammer dat pvp'en nu de trend is en bouwwedstrijden niet. :p

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Nolife Minen is ook geen trend, zal nooit populair worden merk ik :(

Iedereen denkt dat ik vrienden koop ofzo met coins, maar dat doe ik niet !

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Nolife Minen is ook geen trend, zal nooit populair worden merk ik :(

Iedereen denkt dat ik vrienden koop ofzo met coins, maar dat doe ik niet !
Och, velen kennen mij ook hoor, dus er is nog een kans -> leer mooi bouwen! :P

Status
Niet open voor verdere reacties.