Food for everyone!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
Mijn idee is om op survival 1 /warp food te maken het zal farms hebben autofarms en nog veel meer zodat je geen farms meer hoeft te beginnen en je kan focussen op leukere dingen ik zoek mensen die: Goed kunnen bouwen (mooie stijl) Redstoners en een god (of ik vraag een warp aan) die de warp kan zetten ik wil ook de hulp aan de staff vragen want er moeten kisten komen waar je in kan maar niet kan griefen
Pm me op mc: ImD10N of reageer

-Dion

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
dan zou food geen waarde meer hebben, en is het altijd wie als eerst maalt, wie alles krijgt, en natuurlijk moet je voor de meerderheid van de farms, afk staan, dus is het moeilijk om een warp met auto-farms te maken, ik vind het juist leuk ze zelf te maken, hoe efficiënter hoe beter

Groet dead

C

Checkpointx

Guest
ik twijfel ook een beetje aan de haalbaarheid / het nut hiervan, maar om toch even mee te denken...

Zover ik weet kun je de volgende food farms maken:

Volledig automatisch

-Chicken Cooker (makkelijk)
-Egg farm (makkelijk)
-Sugar Cane Farm
-Pumpkin/melon farm
-semi auto wheat/potato/carrot farm(moet je nog zelf planten)
-Fully auto Wheat/potato/carrot farm (Moeilijk, heb je een villager voor nodig)

De makkelijkste is dan de chicken cooker zou ik zeggen, kun je zo maken dat ie ook eieren en veertjes geeft. Een chicken cooker is vrij makkelijk te maken met een dispenser, wat hoppers, een half slab en een beetje lava.

Tweede keus voor mij zou een melon farm zijn, deze zijn wat lastiger omdat je met pistons moet werken en je wat verlies hebt omdat niet alles wordt opgevangen.

Op youtube zijn 100-en filmpjes hoe je ze moet maken, maar als je er niet uitkomt wil ik je ook wel ff laten zien hoe deze werken, heb ze beiden op survival1

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
ik twijfel ook een beetje aan de haalbaarheid / het nut hiervan, maar om toch even mee te denken...

Zover ik weet kun je de volgende food farms maken:

Volledig automatisch

-Chicken Cooker (makkelijk)
-Egg farm (makkelijk)
-Sugar Cane Farm
-Pumpkin/melon farm
-semi auto wheat/potato/carrot farm(moet je nog zelf planten)
-Fully auto Wheat/potato/carrot farm (Moeilijk, heb je een villager voor nodig)

De makkelijkste is dan de chicken cooker zou ik zeggen, kun je zo maken dat ie ook eieren en veertjes geeft. Een chicken cooker is vrij makkelijk te maken met een dispenser, wat hoppers, een half slab en een beetje lava.

Tweede keus voor mij zou een melon farm zijn, deze zijn wat lastiger omdat je met pistons moet werken en je wat verlies hebt omdat niet alles wordt opgevangen.

Op youtube zijn 100-en filmpjes hoe je ze moet maken, maar als je er niet uitkomt wil ik je ook wel ff laten zien hoe deze werken, heb ze beiden op survival1

weet ik, heb de meeste farms al gemaakt op grote schaal:) maar het is gwn moeilijk om te zorgen dat mensen niet alles pakken, en het eten/de drops worden niks meer waard, en als je ze zelf maakt, kun je er goed aan verdienen

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
btw dion mooie naam:P

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
hehe Cx maar we kunnen daar ook chest shops maken maar dan bijv 2tk voor 32 ofz zo verdien je er toch wat aan en iedereen die meehelpt krijgt dan bijv 25% als we met 4 zijn

C

Checkpointx

Guest
hehe Cx maar we kunnen daar ook chest shops maken maar dan bijv 2tk voor 32 ofz zo verdien je er toch wat aan en iedereen die meehelpt krijgt dan bijv 25% als we met 4 zijn

Niet om lullig te doen, maar dat bied ik al aan op medieval, ik heb alle farms, mega groot en produceer voedsel dat ik tegen erg lagen prijzen verkoop...

Het gaat er bij zo'n farm om dat het iets is dat gratis is voor iedereen imho....

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
btw het is een voorbeeld
we kunnen ook gwn 0.25tk voor 32 doen

C

Checkpointx

Guest
Ik denk dat het er ook aan ligt hoe snel je machine voedsel maakt, met sugar cane ben ik een beetje overboord gegaan, dat ding maakt ongeveer een stack per minuut, alleen jammer dat dat met wheat niet zo makkelijk kan :p

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Ik denk dat het er ook aan ligt hoe snel je machine voedsel maakt, met sugar cane ben ik een beetje overboord gegaan, dat ding maakt ongeveer een stack per minuut, alleen jammer dat dat met wheat niet zo makkelijk kan :p
die farm van sugarcane moet ik toch eens zien..

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
weet je wat ook vet is: een uber grote slimefarm, mijne produceert 1 stack in 7minuten ofzo, en slimeballs leveren nogal wat op:), maar ipv allemaal farm ideeen te zeggen, kom met een oplossing om gratis sociale farms te maken die niet griefable zijn, en eerlijke prijs hebben

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
weet je wat ook vet is: een uber grote slimefarm, mijne produceert 1 stack in 7minuten ofzo, en slimeballs leveren nogal wat op:), maar ipv allemaal farm ideeen te zeggen, kom met een oplossing om gratis sociale farms te maken die niet griefable zijn, en eerlijke prijs hebben
gewoon een dispenser en een drukplaat als iem erop gaat staan komen er bv 4 dispenser/dropper stuff op je droppen en miss ook een duwmachiene om de zoveel tijd om mens er af de gooien die er te lang op staan..

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
gewoon een dispenser en een drukplaat als iem erop gaat staan komen er bv 4 dispenser/dropper stuff op je droppen en miss ook een duwmachiene om de zoveel tijd om mens er af de gooien die er te lang op staan..
we kunnen wel die slimefarm doen als jullie willen

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
dat zou miss iets te OP zijn maar het kan miss een ruilshop zodat je niet alles meeneemt maar aleen wat je nodig hebt
sure dan koop je niet teveel
maar wat heb je allemaal nodig enz

Status
Niet open voor verdere reacties.