[forum spel] missie naar 5000 posts!

EndieDragon

Niet Verified
2 kippenpoten in een pan roerbakken, met op het eind een flinke pot pindakaas erop. Echt superlekker! Of wat dacht je van spaghetti met rookworst en maggi? Of een stuk vlees met een flinke scheut ketchup met geprakte groenten. We noemen het 'kots met bloed' echt heerlijk! Of vergeet haring en slagroom niet jk ;-)

cathy_nl

Supreme
Cathy_NL
Cathy_NL ✔
Supreme
2 feb 2015
126
90
197
32
In een huis
2 kippenpoten in een pan roerbakken, met op het eind een flinke pot pindakaas erop. Echt superlekker! Of wat dacht je van spaghetti met rookworst en maggi? Of een stuk vlees met een flinke scheut ketchup met geprakte groenten. We noemen het 'kots met bloed' echt heerlijk! Of vergeet haring en slagroom niet jk ;-)

Hmm, leest niet echt lekker. Maar het kan wel lekker zijn. :P

Sfekke22

Niet Verified
7 jun 2017
64
24
147
24
België Vlaams-Brabant, Leuven
Even wat anders dan eten .. voelt raar maar bon,

Wat is jou ervaring met costumer support?

Zelf heb ik in het verleden nare ervaring gehad met Steam, maar ik moet toegeven dat ik de laatste tijd wel goed geholpen ben & binnen de 2 dagen.

Over Origin/EA heb ik geen klachten tot nu toe, licentie limiet van m'n The Sims 2 UC was bereikt & gewoon even gechat & was zo opgelost. Ook nog eens wat met BattleField 4 anti-cheat, laten we zeggen dat ik een false-ban had. Ook keurig opgelost.
Origin heeft m'n PC nog steeds niet in een demoon veranderd, dus dat is beter dan sommige blijken te ervaren.

Met PSN nog niet echt iets voorgehad, enkel 2 keren Sony moeten bellen wegens vreemde disconnects tussen DS4 -> PS4. Gewoon vervanger opgestuurd zonder kosten (Gek maar hey ik klaag niet)

De grootste flops waren Laptop OEM's MSI & HP,
Koop je mid range gaming laptop van MSI, zo goed als DOA. Hij werkt, maar heeft hitteproblemem, moederbord lijkt ook maar wat raar te doen & BIOS lijkt daar ook onder te lijden (Overschreef zichzelf uit het niets)
Dat ding 5 keren opgestuurd voor totaal van 1 jaar, daarna heeft winkel (laat ik er liever tussen uit) gewoon bakkie koffie over gekapt.
Aanspraak gedaan op "accidental" damage warranty, die niet via MSI ging.

HP zo wat het zelfde, van het kastje naar de muur nooit oplossing winkel deed ook geen ene r**t.

Apple is de enige OEM die tot nu toe oplossing bood, dus je betaalt wel voor iets lijkt me? (Geen Apple Fanboy, de PC die ik dagelijks gebruik is custom build workstation & laptop is een Clevo barebone.) Macbook Air kwam aan, Z toets klikte niet al te goed samen met wat andere toetsen. Dag later gebeld, die dag laten ophalen volgende dag nieuwe & voor de problemen case bij gekregen.

TL;DR:
Wat is jullie ervaring met costumer support, heb zelf gemixte ervaring :confused:
Zou wel eens willen weten of het bij iedereen zo erg is :innocent:

- Sfekke "Kitten of random"

MiningThunder

Niet Verified
29 mrt 2017
94
5
92
30
Ergens in NL
#2154 me eerste post in dit topic XD

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Iemand nog wat Menu suggesties voor de eenzame single? Plaats ze hier onder zodat de eenzame singles die dit lezen wat te doen hebben :)