you sure about that?
Oh lol dus jij bent wel die Demi die ik dacht dat je was
you sure about that?
oh ben jij lieke van uhhh ****** lang geleden die ook met die dude had waar ik liever niet de naam van zeg?Oh lol dus jij bent wel die Demi die ik dacht dat je was
ja als de zon weer schijnt, want kleuren met nep licht en dan goed zien welke kleur ik pak is moeilijkMaak meer sao!!!1!1!1!
oh ben jij lieke van uhhh ****** lang geleden die ook met die dude had waar ik liever niet de naam van zeg?
Yayja als de zon weer schijnt, want kleuren met nep licht en dan goed zien welke kleur ik pak is moeilijk
naww, same thoJa hij ja,,,,, liever die naam ook niet zeggen actually traumas aan opgelopen
ik denk dat er wel meerdere meisjes zijn, hoop dat t nu niet meer gaande is tho.Goed om te weten dat ik niet de enige ben
ik denk dat er wel meerdere meisjes zijn, hoop dat t nu niet meer gaande is tho.
wat?? tot wanneer heeft dat van jou geduurd dan?I mean,,,, die ene meid voor jou? Eve??? Of iets in die trant. Maar nee zo ver ik weet niet
Tot kort geleden stuurde hij me nog vaak berichtjes met kerst en oud en nieuw
wat?? tot wanneer heeft dat van jou geduurd dan?
omg, je had m echt gwn overal op moeten blokken / nieuwe accounts moeten maken, zo ben ik van m ontsnaptTot oud en nieuw
Toen was ik er klaar mee
Het was al lang uit en heb sinds september een vriend
Maar nee hoor hij stopte niet
omg, je had m echt gwn overal op moeten blokken / nieuwe accounts moeten maken, zo ben ik van m ontsnapt
Mag ik weten waar dit over gaat?
hij is nu toch 20 ofzo? dan kan ie toch geen 13 jarige meisjes meer hypnotiseren?Ik en Demi hebben dezelfde ex,,, was geen goeie tijd