Open Fout bij donator informatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Beste Administrators,
Bij de Elite rank staat dat je bij Factions toegang krijgt tot 15 Mob-Disguises. Terwijl je bij Legend maar tot 3 toegang krijgt. Ik weet dat dit een foutje is, omdat je als Elite niet kan disguisen in Factions. Hopelijk wordt dit snel aangepast: https://www.haunted-mc.com/threads/elite-rank.71/

vipwachtwoord

D

Deleted member 3363

Guest
Ik heb het tijdelijk aangepast met een doorgetrokken streep erdoorheen. Ik wacht op bevestiging van @remymine of dit daadwerkelijk zo het geval is.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

Duckfood

Niet Verified
31 jul 2015
10
1
15
Hey, ik ben duckfood (ingame naam) en heb net elite gekocht met als voornaamste reden dat ik dus de disguises in factions zou krijgen, aangezien ik grotendeels betaald heb voor de disguises en nu blijkt dat ik ze niet kan gebruiken ben ik redelijk teleurgesteld.

Niet alleen ben ik teleurgesteld, maar op dit moment dus ook opgelicht. Als je de koper iets probeert verkopen en niet voldoet aan de overeenkomst is dit strafbaar. Nu zal ik niet naar de politie hiervoor gaan of iets dergelijks, maar als ik niet krijg waar ik voor betaald heb zie ik wel graag een refund die de gemiste disguises compenseert of ik cancel via paypal waarschijnlijk de betaling.

Uiteraard hoop ik dat het gewoon gefikst wordt en er gewoon toegang wordt gegeven tot de disguises.

Met vriendelijke groet,
Duckfood

SyanHD

Niet Verified
26 sep 2015
50
6
72
23
Antwerpen, België
www.haunted-mc.com
Dus in zekere zin wil jij toegang tot iets dat mogelijk een fout was? Top !

Duckfood

Niet Verified
31 jul 2015
10
1
15
Dat is correct, je kan niet iets verkopen en dan zeggen, JA IK MAAKTE EEN FOUT SORRY, je hebt betaald voor iets wat je eigenlijk niet krijgt. Dat is tevens illegaal in nederland en strafbaar. Sooo...

Duckfood

Niet Verified
31 jul 2015
10
1
15
Omdat het gewoon een feit is. Fouten maken mag, maar dan moet je met een degelijke compensatie komen.

Daarnaast was mijn boodschap gericht aan de moderators en niet mensen die toch niks voor me kunnen betekenen. Als jullie lopen te doen alsof het niets is en er grapjes over maken dan haal ik gewoon mijn rechten erbij.

Echter heb ik nog niks van de moderators gehoord en aangezien het conflict tussen hun en mij is wacht ik gewoon netjes op hun antwoord tot dat ik zelf actie Onderneem.

Met iets minder vriendelijke groet,
Duckfood

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Dat is correct, je kan niet iets verkopen en dan zeggen, JA IK MAAKTE EEN FOUT SORRY, je hebt betaald voor iets wat je eigenlijk niet krijgt. Dat is tevens illegaal in nederland en strafbaar. Sooo...
Het is waar wat je zegt, maar in de algemene voorwaarden van THN staat ook dat ze ten alle tijden aanpassingen mogen doen aan de voordelen voor Donateurs
Koop een lolly en vier het.
Doe wat volwassener svp. Als je dit onder elk serieus bericht gaat posten word je niet echt geliefd en je irriteert veel mensen er ook nog eens mee
Omdat het gewoon een feit is. Fouten maken mag, maar dan moet je met een degelijke compensatie komen.

Daarnaast was mijn boodschap gericht aan de moderators en niet mensen die toch niks voor me kunnen betekenen. Als jullie lopen te doen alsof het niets is en er grapjes over maken dan haal ik gewoon mijn rechten erbij.

Echter heb ik nog niks van de moderators gehoord en aangezien het conflict tussen hun en mij is wacht ik gewoon netjes op hun antwoord tot dat ik zelf actie Onderneem.

Met iets minder vriendelijke groet,
Duckfood
Ik heb je in zoverre geprobeerd te helpen! Vergeet niet, je hebt altijd nog disguises in Survival ;)

SyanHD

Niet Verified
26 sep 2015
50
6
72
23
Antwerpen, België
www.haunted-mc.com
Daarbij, in zekere zin dreig je met dat het strafbaar is, maar ze zijn er zelf nog maar pas achter gekomen, dus eigenlijk dreig je omdat ze niet aan jouw voeten liggen op moment dat jij een topic maakt? ik bemoei me er verder nie mee, maar ik zou me eerder afgeschrikt van je topic voele xd.

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Het is waar wat je zegt, maar in de algemene voorwaarden van THN staat ook dat ze ten alle tijden aanpassingen mogen doen aan de voordelen voor Donateurs

Doe wat volwassener svp. Als je dit onder elk serieus bericht gaat posten word je niet echt geliefd en je irriteert veel mensen er ook nog eens mee

Ik heb je in zoverre geprobeerd te helpen! Vergeet niet, je hebt altijd nog disguises in Survival ;)
Daar heb je helemaal gelijk in!

Die gewoonbeast moet serieus een keer kappen met zo dom tereageren ;)

Mvg rohied

• Like
Reactions: SyanHD

Duckfood

Niet Verified
31 jul 2015
10
1
15
Welp, ik heb de algemene voorwaarden niet gelezen zoals waarschijnlijk ieder ander. Maar dat maakt me inderdaad compleet machteloos. En geeft julie helaaas het volle recht om me min of meer op te lichten :(

En die opmerkingen over strafbaar en dergelijke kwamen meer omdat ik me niet serieus genomen voelde, terwijl het in mijn ogen een vrij serieuze questie was.

Desalniettemin hoop ik wel dat er alsnog naar een vorm van compensatie wordt gekeken omdat het wel mijn voornaamste reden was waarom ik elite kocht. Anders had ik in principe net zo goed premium kunnen kopen. En dan hoef ik echt geen 15 disguises, maar eentje is in principe een prima middenweg.

En dank je wel vipwachtwoord voor je volwassen en serieuze reactie, appreciate it!

• Like
Reactions: vipwachtwoord

Duckfood

Niet Verified
31 jul 2015
10
1
15
Na het gelezen hebben van de algemene voorwaarden moet ik wel zeggen dat ik 1 redelijk hypocriete questie ben tegengekomen.

Aan de ene kant is het ban-baar om: - Andere spelers op te lichten met in-game content en oneerlijke handel te drijven op THN. Dit wordt over het algemeen scammen genoemd.

Maar toch zijn de mods wel geheel in hun recht om je met echt geld te scammen.. :3

Maar then again, nog steeds geen reactie van een mod gehad dus moet maar gewoon afwachten. Daarnaast kan ik eigenlijk sowieso niks doen. Alleen hopen dat er wordt gezien dat deze questie immoreel is en dat er in goeie vorm gereageerd wordt.

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Na het gelezen hebben van de algemene voorwaarden moet ik wel zeggen dat ik 1 redelijk hypocriete questie ben tegengekomen.

Aan de ene kant is het ban-baar om: - Andere spelers op te lichten met in-game content en oneerlijke handel te drijven op THN. Dit wordt over het algemeen scammen genoemd.

Maar toch zijn de mods wel geheel in hun recht om je met echt geld te scammen.. :3

Maar then again, nog steeds geen reactie van een mod gehad dus moet maar gewoon afwachten. Daarnaast kan ik eigenlijk sowieso niks doen. Alleen hopen dat er wordt gezien dat deze questie immoreel is en dat er in goeie vorm gereageerd wordt.
Over oplichterij zijn ook een aantal kwesties geweest met betrekking tot de MCMMO-credits op Factions, maar bedankt voor je compliment aan mij;)

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Na de plugin update van de disguises zijn de permissions aangepast, hierdoor zijn bepaalde tot alle disguises niet meer beschikbaar. Door het aanpassen van deze permissions zal alles weer moeten werken zoals voorheen.

Status
Niet open voor verdere reacties.