Freebuild creative

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baswimjan

Niet Verified
22 dec 2014
31
4
129
s*xbierum
m.youtube.com
Wow ik wist niet dat deze topic zo'n succes werd! En dankje voor de stemmen voor

Goede ideeën krijgen goede stemmen! :P (En ik had dit idee ook al voorgesteld... ;))

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
160
147
204
27
westervoort
omdat het zo een gedoe is met griefers en claim blocks enz enz meschien handig om ranks uit te delen op een server zo als dat? zo als bouwer: iemand die goed kan bouwen en een vertrouwt lit van haunted waarvan je weet dat hij niet zou griefen en aleen bouwen. en speler: iemand die wel in gm 1 zit maar niks kan sloopen maar wel deuren kan openmaken enz enz. meschien is dat een idee?

Baswimjan

Niet Verified
22 dec 2014
31
4
129
s*xbierum
m.youtube.com
omdat het zo een gedoe is met griefers en claim blocks enz enz meschien handig om ranks uit te delen op een server zo als dat? zo als bouwer: iemand die goed kan bouwen en een vertrouwt lit van haunted waarvan je weet dat hij niet zou griefen en aleen bouwen. en speler: iemand die wel in gm 1 zit maar niks kan sloopen maar wel deuren kan openmaken enz enz. meschien is dat een idee?

Bedankt voor je input, maar nee. We moeten het wel toegankelijk en leuk voor iedereen houden. We zitten te denken om het net zoals in Survival te doen: je kunt een stuk land claimen en het protecten, zodat niemand het kan kapotmaken behalve de mensen die jij vertrouwt en hebt toegevoegd aan je claim.
Ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat claimblocks toch een stuk handiger zijn dan speciale ranks uitdelen...! ;)

Baswimjan

Niet Verified
22 dec 2014
31
4
129
s*xbierum
m.youtube.com
Bedankt voor je input, maar nee. We moeten het wel toegankelijk en leuk voor iedereen houden. We zitten te denken om het net zoals in Survival te doen: je kunt een stuk land claimen en het protecten, zodat niemand het kan kapotmaken behalve de mensen die jij vertrouwt en hebt toegevoegd aan je claim.
Ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat claimblocks toch een stuk handiger zijn dan speciale ranks uitdelen...! ;)

xD ik zit echt zo te praten alsof ik er al mee bezig ben maar om verwarring te voorkomen: dat is niet zo xD en ik ga er überhaupt niet over of het gebeurt of niet

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
Dan moet hij wel echt heeeeeeel goed zijn xD
Nee het wordt gewoon gehost bij een bedrijf ofzo denk ik

jep, remy heeft al een keer ergens de server specs gepost, het zijn er zelfs meerdere, en echt BELACHELIJK dikke echt met 128GIG ram ofzo ik weet het niet echt meer maar weet wel dat ik nog dacht van wow.... dat moet duur zijn xD (in normale PCs zit 2 tot 8 gig ram ;) )

Laatste update:

Jurgen

Niet Verified
3 jan 2015
34
27
119
21
Gewoon alles is gedaan met propeties enzo maar mn broer en mn vrienden komen er niet op

Jurgen

Niet Verified
3 jan 2015
34
27
119
21
Maar ik stop ff met chatten heb een griepje #hoofdpijn#keelpijn#eerste keer ziek in 4 jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.