Wow ik wist niet dat deze topic zo'n succes werd! En dankje voor de stemmen voor
Goede ideeën krijgen goede stemmen! :P (En ik had dit idee ook al voorgesteld... ;))
Wow ik wist niet dat deze topic zo'n succes werd! En dankje voor de stemmen voor
omdat het zo een gedoe is met griefers en claim blocks enz enz meschien handig om ranks uit te delen op een server zo als dat? zo als bouwer: iemand die goed kan bouwen en een vertrouwt lit van haunted waarvan je weet dat hij niet zou griefen en aleen bouwen. en speler: iemand die wel in gm 1 zit maar niks kan sloopen maar wel deuren kan openmaken enz enz. meschien is dat een idee?
Bedankt voor je input, maar nee. We moeten het wel toegankelijk en leuk voor iedereen houden. We zitten te denken om het net zoals in Survival te doen: je kunt een stuk land claimen en het protecten, zodat niemand het kan kapotmaken behalve de mensen die jij vertrouwt en hebt toegevoegd aan je claim.
Ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat claimblocks toch een stuk handiger zijn dan speciale ranks uitdelen...! ;)
Ja dat dacht ik ook,Dan moet hij wel echt heeeeeeel goed zijn xD
Nee het wordt gewoon gehost bij een bedrijf ofzo denk ik
Ja dat dacht ik ook,
Zou alleen willen weten waar (uit nieuwsgierigheid en omdat ik zelf erg actief bezig ben met een server opzetten :3)
Nog niet,Oh wat leuk.
Is er al een ip?
Dan moet hij wel echt heeeeeeel goed zijn xD
Nee het wordt gewoon gehost bij een bedrijf ofzo denk ik
Laat me maar horen als het klaar is of als je hulp nodig hebt ;)Nog niet,
Maar heel leuk om te zien dat je interesse hebt!
(een cookie en een like erbij voor jou!)
EDIT: Kan alleen maar een koekje geven, likes zijn op. XD
Zal ik doen!Laat me maar horen als het klaar is of als je hulp nodig hebt ;)
Wat precies niet? Server installeren of plugins adden?Leuk Theblackminer mij lukt het totaal niet ;)
En wat daaraan precies? Het port forwarden? Leg eens uit.Server installen :)
Hamachi?Gewoon alles is gedaan met propeties enzo maar mn broer en mn vrienden komen er niet op
Beterschap!Maar ik stop ff met chatten heb een griepje #hoofdpijn#keelpijn#eerste keer ziek in 4 jaar
Misschien verkeerde ip gegeven? Heb je bij run ipconfig gedaan?Gewoon alles is gedaan met propeties enzo maar mn broer en mn vrienden komen er niet op