Denk niet dat het verboden is... Het is gewoon een legitiem hulpmiddel voor bij het pvpen lijkt mij
Het is legit maar als jij in gapple fight zit en je tegenstander slaat 2 x zo snel dan wint hij want hij slaat 2 x zo snel je armour kapot dan is dit toch ook niet eerlijk.Denk niet dat het verboden is... Het is gewoon een legitiem hulpmiddel voor bij het pvpen lijkt mij
Dan heb ik een quadruple klik muis nodig want met dubbelklik muis win ik zelfs nog niet in pvp :)Het is legit maar als jij in gapple fight zit en je tegenstander slaat 2 x zo snel dan wint hij want hij slaat 2 x zo snel je armour kapot dan is dit toch ook niet eerlijk.
Hotkeyen is iets van vanilla wat iedereen kan oefenen, dubbel klik niet
ik vind t een beetje raar argument wat je brengt,Ik vind dat het wel mag aangezien je er niet veel voordelen mee hebt. Minecraft heeft zo pvp ingesteld dat je maximaal iemand kan hitten binnen bv de 1 sec. als je iemand hit, zie je die persoon ' een hit effect ' te hebben. de bedoeling is dat je hem niet kan hitten TIJDENS de hit effect. Dus veel ben je er niet mee ( denk ik ) Maar wat Pelle zei : Macrokeys vind ik dus niet. Staff zou er heel goed mee kunnen denken dat het autosoeps zijn, of wat dan ook en dan dus mensen bannen zonder dat ze echt hacken. + Koge, niet ' iedereen ' kan die kopen, denk aan de mensen die het er financiëel moeilijk mee hebben. Maarja, het is natuurlijk mijn mening allemaal. ( behalve die hit efect, dat is een feit. )
Ik heb t hier niet over Third part software, software die je zelf downloadt, t gaat om de software die je bij je muis krijgt, dus bijvoorbeeld de keys op je muis of toetsenbord.Strafen & Hotkeyen = in-game. dat heeft Minecraft zelf ingesteld. Het is niet de bedoeling dat je met andere programmas en softwares en wee tik nog wat allemaal gaat afkomen om beter te kunnen pvp'en. Ik denk dat de regels gwn zo moeten blijven zoals het is ;) + Mensen zijn niet echt altijd in het nadeel met non-ranks. Ranks hebben niet minder last van lagg. Ze hebben gwn meer opties op andere servers. Zoals op kitpvp, de knight5 kit is BIJNA evengoed als warrior5. en toch wordt ik nog gekilled door warriors5 hoor ;)
lol, ik ben nu gewend met dat knopje en als ik op me gewone knop klik kan ik t voor geen meter xDik heb ook een muis met double click en ik gebruik het afentoe, het is best irri op zon klijn knop clicken
Nee, double click werkt ook via een ander (extra) knopje op je muis, hier kan je sws minder snel op klikken als op je normale muisknoppen.Als dit toegestaan word is het ook toegestaan om een hack te gebruiken waarbij je 2x zo snel slaat sounds legit