Game muis / doubleclick muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
het maakt niet uit welke muis je gebruikt.
als ik op kitpvp zit word er wel eens gezegd dat ik dubbel klik heb of een dubbel klik muis.
terwijl ik gewoon snelle vinger reflexen heb van piano spelen.
Ik klik net zo snel op mijn 3 euro muis van de Staples als op mijn 100+ euro muis van Razer.

bij een muis klik per seconde test heb ik effe 30 seconden lopen tikken en ik haalde een gemiddelde van 11 clicks per seconde

• Like
Reactions: jan28 and Dion.w

dylanmcpe

Niet Verified
21 feb 2015
76
6
74
23
als ik op kitpvp zit word er wel eens gezegd dat ik dubbel klik heb of een dubbel klik muis.
Ik klik net zo snel op mijn 3 euro muis van de Staples als op mijn 100+ euro muis van Razer.

bij een muis klik per seconde test heb ik effe 30 seconden lopen tikken en ik haalde een gemiddelde van 11 clicks per seconde
Kom ik aan met men skeere 18 euro muis xD

Dion.w

Niet Verified
9 dec 2014
31
6
99
24
Hier moeten eigenlijk duidelijke regels over opgesteld worden, dat verhelderd de zaak voor een heel groot deel!
zou idd slim zijn, niet dat dubbel click werkt want mijn vriend heeft zo'n muis en heeft laten zien dat als je met die knop klit gewoon 1 x slaat.

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
zou idd slim zijn, niet dat dubbel click werkt want mijn vriend heeft zo'n muis en heeft laten zien dat als je met die knop klit gewoon 1 x slaat.
Je moet het wel zelf zo instellen -.-

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Er zijn zoveel technische factoren die meespelen, dat de muis zelf maar een klein deel uitmaakt van het geheel.
De snelheid van de PC, het OS (windows. Lunux of OS X maakt al verschil!), de netwerksnelheid, latency enz enz.
Het is de serversoftware die bepaalt wat het maximale aantal clicks per seconde is, dus gewoon goed en veel oefenen!
Met om het even welke muis/pad/HID!

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26

11 Kliks per seconde?!?! OP
Ik haal maar 7.35 kliks per seconde...

MIles

Niet Verified
19 dec 2014
47
7
109
22
minecraft registreerd maar 2 clicks per sec, mensen kunnen leren jitterclicken of gewoon snel klikken, waarbij je wat meer moeite moet doen maar hetzelfde resultaat krijgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.