R
Rutgertjuh
Guest
Hier moeten eigenlijk duidelijke regels over opgesteld worden, dat verhelderd de zaak voor een heel groot deel!
Hoe ga je eigenlijk controleren of iemand een dubbleclick muis heeft?
Mvg,
Rutger
Hier moeten eigenlijk duidelijke regels over opgesteld worden, dat verhelderd de zaak voor een heel groot deel!
Hoe ga je eigenlijk controleren of iemand een dubbleclick muis heeft?
Mvg,
Rutger
Kom ik aan met men skeere 18 euro muis xDhet maakt niet uit welke muis je gebruikt.
als ik op kitpvp zit word er wel eens gezegd dat ik dubbel klik heb of een dubbel klik muis.
terwijl ik gewoon snelle vinger reflexen heb van piano spelen.
Ik klik net zo snel op mijn 3 euro muis van de Staples als op mijn 100+ euro muis van Razer.
bij een muis klik per seconde test heb ik effe 30 seconden lopen tikken en ik haalde een gemiddelde van 11 clicks per seconde
zou idd slim zijn, niet dat dubbel click werkt want mijn vriend heeft zo'n muis en heeft laten zien dat als je met die knop klit gewoon 1 x slaat.Hier moeten eigenlijk duidelijke regels over opgesteld worden, dat verhelderd de zaak voor een heel groot deel!
Ik heb een muis van 5 euro van de ACTION XDKom ik aan met men skeere 18 euro muis xD
Je moet het wel zelf zo instellen -.-zou idd slim zijn, niet dat dubbel click werkt want mijn vriend heeft zo'n muis en heeft laten zien dat als je met die knop klit gewoon 1 x slaat.
11 Kliks per seconde?!?! OPhet maakt niet uit welke muis je gebruikt.
als ik op kitpvp zit word er wel eens gezegd dat ik dubbel klik heb of een dubbel klik muis.
terwijl ik gewoon snelle vinger reflexen heb van piano spelen.
Ik klik net zo snel op mijn 3 euro muis van de Staples als op mijn 100+ euro muis van Razer.
bij een muis klik per seconde test heb ik effe 30 seconden lopen tikken en ik haalde een gemiddelde van 11 clicks per seconde