okHeb je ervaring met hardware? Koop onderdelen, stel ze samen. Je moet je pc wel zelf onderhouden.
Geen ervaring? Stel dan ook geen pc samen, of laat hem maken en vraag of jou keuze mogelijk is.
Als je niet veel van pc hardware af weet zou ik het risico niet nemen om het samen te stellen.
Ik ben zelf geen fan van laptops van hardware fabrieken, MSI is veel beter in standalone onderdelen (videokaart, moederbord).
En voor gamen zou ik voor een desktop gaan, tenzij je een reiziger bent.
Bennie heeft gesproken. xD.Heb je ervaring met hardware? Koop onderdelen, stel ze samen. Je moet je pc wel zelf onderhouden.
Geen ervaring? Stel dan ook geen pc samen, of laat hem maken en vraag of jou keuze mogelijk is.
Als je niet veel van pc hardware af weet zou ik het risico niet nemen om het samen te stellen.
Ik ben zelf geen fan van laptops van hardware fabrieken, MSI is veel beter in standalone onderdelen (videokaart, moederbord).
Heb je ervaring met hardware? Koop onderdelen, stel ze samen. Je moet je pc wel zelf onderhouden.
I feel youIk ben niet alleen die dat beslist om niet op websites iets te kopen he...
M'n vader heeft enrom veel verstand van een computer.
Drm ga ik niet naar zulke winkeltjes enzo...
Als we ruzie hebben legt hij gewoon het internet uit voor me lol.