Gaming muis

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Rutgertjuh

Guest
Razer Ouroboros, had geld over :p. Hele chille muis, vooral de 'vleugeltjes' aan de zijkant en de verstelbare achterkant die je zowel hoger en lager, als naar voor en naar achteren kan verschuiven.

Met de extra knopjes heb ik een knopje als sprint gezet, een voor dubble click (gebruik ik alleen nooit), een voor een autoclicker (net zoals Jan, maar dan dat ie ook achter elkaar gaat, maar die gebruik ik ook niet THN) en eentje die een direct m'n internet opstart en naar deze site gaat :P.

Mvg,
Rutger

Last edited by a moderator:

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
24
ik gebruik maxxrer goedkope maar goeie gaming muis

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Razer Ouroboros, had geld over :p. Hele chille muis, vooral de 'vleugeltjes' aan de zijkant en de verstelbare achterkant die je zowel hoger en lager, als naar voor en naar achteren kan verschuiven.

Met de extra knopjes heb ik een knopje als sprint gezet, een voor dubble click (gebruik ik alleen nooit), een voor een autoclicker (net zoals Jan, maar dan dat ie ook achter elkaar gaat, maar die gebruik ik ook niet THN) en eentje die een direct m'n internet opstart en naar deze site gaat :p.

Mvg,
Rutger
die laatste ga ik ook doen

Moffel

Niet Verified
2 mei 2015
110
15
154
24
R.A.T 3, geweldige muis, geen macros geen auto-clicker geen double click, wat wil je nog meer? Ik haat al die dingen stuk voor stuk, dus voor mij de perfecte muis :D

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Lel we noemen onze muis zen muis, een muis is een dier.
En jouw muis noemt RAT?!
Illuminatie

Moffel

Niet Verified
2 mei 2015
110
15
154
24
Haha :D, niet doorvertellen dat het draadje van de rat zijn staart is, het lichaam dient als ondersteuning en zijn heupen gebruik ik om te klikken sst :P

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Zoveel mensen met een gamemuis...
Ik heb zelf een prachtige Dell muis van school :D

• Like
Reactions: jan28
Status