Geweigerd Gebanned? echt...

Status
Niet open voor verdere reacties.

LeKFe

Niet Verified
9 jan 2016
5
0
15
34
Hey,

Ik ben gebanned voor : hacks, antiknockback. Dit begrijp ik niet aangezien ik dit niet gebruik. Ik had een killstreak van 22 door een beetje te campen en wat makkelijke kills te zoeken. En de legends en mods vonden dat ik hacks gebruikte. Er is volgens mij ook geen bewijs dat ik dat heb gebruikt. Ik vind dit een slappe gang van zaken.

- LeKFe

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
wat is je ingame name?
en door wie ben je gebanned?

LeKFe

Niet Verified
9 jan 2016
5
0
15
34
Mijn ingame name is : LeKFe. En ik ben gebanned door : Dark_Obscurity

Dark_Obscurity

Niet Verified
10 jul 2015
114
18
119
wow even rustig aan, en jij werd door 3 spelers tegelijk aangevallen en je versloeg er 2 de laatste doodde jou, maar je vloog niet eens 1 blokje achteruit, helemaal niks. Dit lijk mij vrij duidelijk op Anti Knockback.

LeKFe

Niet Verified
9 jan 2016
5
0
15
34
Waar is je bewijs? Ik had gewoon geluk dat ik die 2 gasten had. en als je van 2 kanten wordt belaagt kun je ook geen kant op vliegen

Dark_Obscurity

Niet Verified
10 jul 2015
114
18
119
jij moet bewijs leveren dat je niet hackt, ik heb gezien dat jij niet naar achter geslagen kon worden door meerdere spelers tijdens het pvpen.

Dark_Obscurity

Niet Verified
10 jul 2015
114
18
119
Het is niet aan mij om bewijs te verzamelen, ik heb jou zelf zien spelen, dus als jij vind dat je niet hackt moet jij met tegen bewijs komen. Als je zo door gaat sluit ik dit topic sowieso af, want jou houding staat mij absoluut niet aan!

Status
Niet open voor verdere reacties.