Geweigerd Gebanned voor killaura..?

Status
Niet open voor verdere reacties.

CrafterHero

Niet Verified
13 feb 2015
7
2
29
23
Hey?
Geen idee waarom ik gebanned ben, blijkbaar killaura, ik speel al, denk 1,5 / 2 jaar op de server, en vooral veel KitPvP (bijna alleen maar i like that xd ;p)
nu ben ik op mijn account: Agent_Sannetjuuh gebanned voor killaura
ben een normale speler, geen rank.
ik hack niet.. veel mensen kennen me wel, maar ik hack niet, weet btw al door wie t komt, Poenanie beschuldigd mij en RienxPannenkoek elke van hacks, killaura etc, werd ik nogal gek van omdat ik NIET hack.. kan ik unban krijgen of niet..?

groetjess

CrafterHero

Niet Verified
13 feb 2015
7
2
29
23
jitterclick, ooit van gehoord? 2. idd soms lijkt een hit raar te zijn, maar dat kan? kweet niet hoor maar heb je ooit naar INeedCombat gekeken? en dat soort mensen? dan moeten die ook hacken als ik hack, toch? 3. Poenanie report IEDEREEN .. RienxPannenkoek heeft ie ook reported een keer, issie ook gebanned en hij hackt NIET.. Poenale report mensen voor niks.. echt.. hoef je niet te geloven hoor :P

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
jitterclick, ooit van gehoord? 2. idd soms lijkt een hit raar te zijn, maar dat kan? kweet niet hoor maar heb je ooit naar INeedCombat gekeken? en dat soort mensen? dan moeten die ook hacken als ik hack, toch? 3. Poenanie report IEDEREEN .. RienxPannenkoek heeft ie ook reported een keer, issie ook gebanned en hij hackt NIET.. Poenale report mensen voor niks.. echt.. hoef je niet te geloven hoor :p
bekijk de video van 0:28 tot 0:33, dat is niet legit. Je hit hem al zonder dat je naar hem kijkt. Ik geloof Poenanie en blijf bij mijn besluit.

MVG,
RiseRob

Status
Niet open voor verdere reacties.