Als het kind schrijft "hollander zijn dom" i.p.v. "Hollanders zijn dom" dan weten we zelf al wie dom is :p
Net als: "belgen slim"
Net als: "belgen slim"
dat het iets kleins is of niet, de staff en de vaste spelers willen een gezellig server, een leuk en gezellig community, geen server waar ze raciistisch gaan doen, met ziektes gaan schelden, en schelden. Zulke ensen worden bestraft voor het verstoren. Niets aan bij toe te voegen.Er zijn ergerder dingen dan dat. >.>
er iz geen bewijz dat hij dat heeft gezecht hij gaat waarschijnlijk dus ook geen ban krijgenNiets opgelost, het is niet toegestaan om zo te doen, us reporten lijkt me beter zodat ze hun straf krijgen.
Het begrip kan men ook algemener opvatten dan slechts het verschil tussen verschillende rassen.belgen en nederlanders zijn hetzelfde ras, en dit kan dus per definitie geen racisme zijn ;)
ps, al is het inderdaad wel irritant dat ie het 20x herhaalt, en dan ook nog poep je moeder erbij haha, wat een zielig kindje zeg die belg :p
Het begrip kan men ook algemener opvatten dan slechts het verschil tussen verschillende rassen.
Even terug naar het topic; Dit lijkt op een report, waarom zet je het dan niet bij 'Reports'?
Het lijkt mij nu logisch waarom op 'Reports' geen reacties door spelers geplaatst kunnen worden. :)
Of is dit meer om mensen te informeren dat er racisten zijn op de server? Lijkt mij vreemd. . .
Dus...Dat zal ik maar niet doen ;)