Gegroet haunted spelers! ik neem afscheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Beste spelers van Haunted,

Vanaf eind 2014 heb ik mogen meehelpen als "Mod" in het staff team van Haunted.
Dat heb ik met veel plezier gedaan en heb enorm veel leuke spelers mogen ontmoeten in die periode.

Helaas dwingen persoonlijke omstandigheden mij nu om m'n tijd anders in te delen en heb ik niet voldoende aandacht meer voor Haunted; Om spelers serieus te kunnen helpen moet je genoeg en bijna dagelijks online zijn. Dit lukt me nu niet meer en daarom is het moment daar om afscheid te nemen.

Bedankt voor de vele leuke momenten!

Ik wens Haunted nog veel succes en jullie nog veel plezier,

Met hartelijke groet en wellicht tot ziens! ,

Sneckrem / Hape

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Ik ga je missen, Hape...
Je was mijn eerste vriend op Haunted, toen ik net begon op Prison, was jij de gene die de rank A wat coins gaf om hogerop te komen :).
Jammer dat je kort daarna promotie kreeg, raakte ik die vriend ook gelijk al voor een gedeelte kwijt!
Je blijft een winnaar voor mij

Veel succes in het leven, zorg goed voor de kidz! :)

Mvg,
Steven

D

Deleted member 3363

Guest
Gegroet Snekcrem,

Jammer om dit te horen. Onze relatie als collega's was aan begin niet al te best, maar dit was al snel opgelost. Je was een waardevol-lid van het staffteam.

Met vriendelijke groet,

xEvilCraftx - Ex-Collega

• Like
Reactions: FenneEm and kamiel

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Wat jammer man , je was de aardigste mod die ik kende , ik kon echt alles tegen je zeggen wanneer ik het nodig had, voormij blijf je bestaan, dit is geen afscheid maar een ' byebye ' :) jammer dat we je nu moeten missen. ' vaarwel ' mijn vriend :) we blijven aan je denken

• Like
Reactions: FenneEm and kamiel

colinmeinema

Niet Verified
3 aug 2014
48
12
119
23
We gaan je missen Hape, ik ben je nogsteeds dankbaar dat jij een van de weinige mods was die geloofde dat ik niet hack. Succes ❤️
Gr.
colinmeinema aka Colin :)

• Like
Reactions: FenneEm

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
We gaan je missen op haunted! Het ga je goed!
-2001nadim

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Heel erg jammer dat je ermee ophoud snek, je was en bent een waardevolle collega, ik hoop dat alles goed op zijn pootjes terecht komt in je prive leven.
Wie weet kom je snels weer terug op je vertrouwde honk HAUNTED
Met vriendelijke groet ,
Verblijft Ik. whitch:)

gertjan26

Elite
gertjan26
gertjan26 ✔
Elite
30 jul 2015
49
14
164
Witte Huis
jammer dat je weg gaat en heel haunted is je dankbaar voor wat je voor de server hebt gedaan.
veel geluk en hopelijk kom je soms nog op de server kijken.
groetjes gert-jan/gertjan26

• Like
Reactions: Toto_de_blije

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Nee Hape,

Waarom nou :( , zo zit het peven nou eenmaal in elkaar, er zijn dingen geluk of ongeluk. :( :( dit is voor iedereen een ongeluk, @Hape je was een hele leuke Moderator...

Mvg,
Cas

Dat was het dan voor jouw :(

• Like
Reactions: Toto_de_blije
D

Datdus

Guest
Beste Hape,

Super bedankt voor al je hulp en persoonlijke betrokkenheid bij de zowel de spelers als de staff! Ik waardeerde het altijd erg dat je verder keek dan de acties van een bepaalde speler en het gesprek aan ging. Hiermee loste je situaties op bij de wortel in plaats van gewoon een ban of mute te geven.

Die extra moeite is zeker iets waar we naar zoeken in nieuwe moderators mede door jou.

Nogmaals bedankt, de wooden door staat altijd open! :creeper: :D Veel sterkte en succes verder!

Last edited by a moderator:

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Lieve Snekkert, Hape, Sn4x, Snackcreme, Snekkie, Snekje,

We zijn tegelijkertijd begonnen en we hadden al meteen een klik. Diepgaande gesprekken met elkaar over onzelf, ook als het ons tegenzat. Je hebt me altijd gesteund, zoals ik ook bij jou deed. Voor mij ben je véél meer dan een "collega".. mijn maat, een van mijn beste vrienden. Maar ik weet hoe het in real met jou is. Heb veel respect voor jouw keuze!

Ik ga je erg missen, we spreken elkaar vast. Hopelijk laat je je nog ooit zien in Haunted!

Bye lieverd

xoxox

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
We zullen je missen, maar ik ken het erg goed , echte leven gaat nu eenmaal voor, maar je blijft wel af en toe even hallo zeggen enzo hier eh? :)

• Like
Reactions: Maaraa and Cas
Status
Niet open voor verdere reacties.