Gegroet haunted spelers! ik neem afscheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
Lieve Snekkert, Hape, Sn4x, Snackcreme, Snekkie, Snekje,

We zijn tegelijkertijd begonnen en we hadden al meteen een klik. Diepgaande gesprekken met elkaar over onzelf, ook als het ons tegenzat. Je hebt me altijd gesteund, zoals ik ook bij jou deed. Voor mij ben je véél meer dan een "collega".. mijn maat, een van mijn beste vrienden. Maar ik weet hoe het in real met jou is. Heb veel respect voor jouw keuze!

Ik ga je erg missen, we spreken elkaar vast. Hopelijk laat je je nog ooit zien in Haunted!

Bye lieverd

xoxox
Diepgaand

D

Datdus

Guest
We zullen je missen, maar ik ken het erg goed , echte leven gaat nu eenmaal voor, maar je blijft wel af en toe even hallo zeggen enzo hier eh? :)
Lea de lurker. :creeper: Kom jij ook weer eens langs dan? :D

zacha

Niet Verified
25 mrt 2015
10
5
84
25
Ahhw Balen Man me Lievelings Moderator die nu stopt :( , Haunted zal anders worden zonder jou ik zal je niet vergeten maat. Grtjes XLets_SpyX

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Haunted gaat je missen
Bye..
~Sheepy

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Veel succes met je privé leven, hopelijk krijg je het weer allemaal op een rijtje. Ik ga je hulp op prison missen:(.

Mvg goof2001

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Beste snek
Jammer dat je weg gaat als mod
Je zorgde altijd voor de hulp die wij nodig hadden hopelijk zien we je nog wel eens op hunter verschijnen ga je erg missen als moderator
-DimiPower03/BouwVakker_Dimi

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Ik kan iedereen met 100% zekerheid zeggen snekcrem en retep4snah zijn voorgoed weg ze komen niet meer terug nooit niet.:D

Zeg nooit, nooit, niks is zo veranderlijk als een mens.

F

FenneEm

Guest
Hierbij wil ik even delen dat mijn eerdere post (dat ze nooit meer zouden komen) niet naar waarheid was. Hiervoor heb ik de post ook verwijderd en wil in dit bericht duidelijk maken dat wat ik scheef foutief was.

Sorry Hape, ik was een beetje boos..

Ik hoop dat we met dit bericht het nu kunnen afsluiten.

Vriendelijke Gr.
FenneEm

Shockerz

Supreme
Shockerz
Shockerz ✔
Supreme
24 feb 2015
424
36
194
Hape!
Sterkte en succes!
Don't be a stranger mate!

Gr. Cchadcc

Precies

Niet Verified
18 aug 2015
4
2
72
Beste Hape,

Ik zelf heb je zelf nooit mee gemaakt als Speler of Moderator, na vele reacties op u 'afscheid' is het voor mij wel duidelijk dat je een waardevol lid van het Staff Team bent geweest. Het gaat je goed.

- Precies

PluizigeEgel

Niet Verified
27 mrt 2015
10
10
79
25
Heel erg bedankt voor alles
tot gouw

Greets Pluis

Simpie