Gesloten Gekickt worden door een chest

Wat zouden ze hiertegen kunnen doen vinden jullie?

• Inventory verwijderd bij elke keer joinen

Votes: 0 0,0%
  • zorgen voor meer Max Allowed Bytes

• Niks gewoon pech en Topic plaatsen

• ik snap deze Topic niet

• Total voters
    1
Status
Niet open voor verdere reacties.

iTS_Micha3l_NL

Niet Verified
8 mei 2015
7
0
35
23
Kan een van de Staffleden mij helpen want ik heb in Creative zo'n Chest gemaakt met +NBT tag want ik wou verhuizen naar een andere plot
dus ik had allee heads en stuff in de chesten gedaan en die allemaal in 1 chest
toen kopieerde ik die met NBT tag en toen werd ik van Creative gekickt met de rede
'Internal Exception: io.netty.handler.codec.DecoderException:java.lang.RuntimeException:Tried to read NBT tag that was too big: tried to allocate: 2087166bytes where max allowed: 2097152'

Ik vind het goed als de Chest uit mijn inventory word verwijderd maar het liefst zou ik willen dan dat de Max Allowed een beetje omhoog gaat zodat die chest gewoon werkt

(PS: maak hiervoor aub een soort knop op de site dat je je inventory kan laten legen en iets waardoor je naar je plot word geteleport want ik heb pas ook gehad dat ik ineens vastglitchte in een blok en niet meer kon uitloggen chatten of wat dan ook)

Alvast Bedankt
~iTS_Micha3l_NL

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
verwijd dit door naar remy, ik ken deze java melding niet. @remymine

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
ook ik verwijs je door naar remymine

iTS_Micha3l_NL

Niet Verified
8 mei 2015
7
0
35
23
verwijd dit door naar remy, ik ken deze java melding niet. @remymine
Die java melding zegt eigenlijk gewoon
die chest neemt te veel opslag in beslag dus ga maar ff weg
maar dat is nogal onhandig want dan kan je hem ook niet verwijderen dus er is geen fix voor behalve door de inventory via console ofsw weg te halen

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Java is client based en heeft niks met de server te maken. Het is dus jou java die wat jij wilt niet aankan. Probeer eens alle mods uit tezetten en de memorie die je java mag gebruiken verhogen

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
495
181
295
24
Nederland
Tried to read NBT tag that was too big: tried to allocate: 2087166bytes where max allowed: 2097152'

Is letterlijk: Heeft NBT TAG geprobeert te lezen maar was te groot: 2087166bytes, maar er is een max van 2097152 toegestaan.

Of deze Tags andersom.

Mogelijke optie om deze opslag groter te maken? Óf jij deze kleiner te maken van je plot.

iTS_Micha3l_NL

Niet Verified
8 mei 2015
7
0
35
23
Ht heeft niks met de plot te maken want dat is gewoon een stuk grond verder niks
maar het heft te maken met wat de game/server moet laden/opslaan voor alleen 1 item dat is die nbt tag
maar ik heb er per ongeluk te veel items ingedaan waardoor hij teveel moet laden dat is juist wrm ik steeds crash/word gekickt

iTS_Micha3l_NL

Niet Verified
8 mei 2015
7
0
35
23
Maar of die chest moet uit me inventory gehaald worden of de Max Bytes moet op een manier omhoog maar dat is denk ik de moeilijke manier maar de item uit me inventory halen dat kan alleen @remymine want daarvoor moet je in de server bestanden kunnen

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Die gaan we helaas niet omhoog zetten. Ik zal je inventory clearen.

iTS_Micha3l_NL

Niet Verified
8 mei 2015
7
0
35
23
Oke alvast bedankt
en nu ik het ff kan zeggen er is bij miners bij de g mine als ik het goed heb
een stuk waar je er uit kan gaan via de boom met block glitchen

Doc_Brano

Niet Verified