Gepland onderhoud haunted network

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties :D
logo.png
Vanaf komende zondag 19 April om 22:00 gaat HauntedMC in onderhoud. Dit onderhoud zal tot zondag 26 April 16:00 duren. HauntedMC zal dan helemaal offline zijn.
We voeren dit onderhoud deze week uit, omdat dit precies tussen de Nederlandse en Belgische vakanties in ligt. De week erna kun je dus mooi al je verloren uren inhalen op het vernieuwde HauntedMC in de vakantie.

Dit onderhoud is op dit moment dringend nodig. HauntedMC is een zooitje aan het worden en het is tijd voor een "grote schoonmaak". We gaan deze dagen alle servers terug op niveau brengen, de bugs oplossen, slordigheden oplossen, features afmaken en handige toevoegingen erbij doen. Ook lang verwachte gamemodes als "KitPvP 2.0", wat vanaf nu PvPWars genoemd gaat worden, en TurfWars zullen verschijnen.
De party/friends chat zal terugkeren, en de anticheat zal volledig herzien worden. Servers worden allemaal geupdate naar de laatste 1.8.3 versie (met 1.7 ondersteuning). Kortom, HauntedMC krijgt een flinke beurt.

We hopen dat jullie er begrip voor hebben, het is een lange tijd dat weten we, maar op dit moment is het gewoon noodzakelijk om HauntedMC van de kwaliteit te voorzien die menig speler van ons gewend is.

Waar mogelijk zullen wij tijdelijke extra servers, of bepaalde gamemodes van Haunted via bijvoorbeeld een ander ip adres online zetten, maar dit zien we dan wel, horen jullie nog van ons.

Tijdelijke Server IP: klootcraft.hauntedmc.nl (Creative mode plots ;) )

~ Groetjes remymine & de hele staff
ee8a1154b0.jpg

Laatste update:

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Hoi Evil, ik neem aan dat je zin hebt in kitpvp 2.0... xD
Jij bent gooooed :o
Ik ga nolife :)
Alvast ff sixpack redbull halen 10 zakken chips en een kussen om op mn stoel even te kunnen slapen Gl hf let the nolifers begin...

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
26
Ik moet gewoon naar school -_- Examen inhalen... En naar Feyenoord Gae, Heel veel succes Haunted Staff!

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
Hoi Evil, ik neem aan dat je zin hebt in kitpvp 2.0... xD

PVPWARS!!!!!!!! is het nou zo moeilijk? XD

btw, zijn er dan nog meer features die komen, zoals bijvoorbeeld donator voordeel op miners of andere dingen op natuurlijk andere modes? spoilers? xd

lmao

groet dead

colinmeinema

Niet Verified
3 aug 2014
48
12
119
23
PVPWARS!!!!!!!! is het nou zo moeilijk? XD

btw, zijn er dan nog meer features die komen, zoals bijvoorbeeld donator voordeel op miners of andere dingen op natuurlijk andere modes? spoilers? xd

lmao

groet dead
Stil maar dion, je hoeft niet te huilen

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Nice updates! maar een hele week zonder HAUNTED?! hoe overleef ik dat :eek: net een paar dagen geleden god gekocht ... ...:(

larssie2002

Niet Verified
24 jan 2015
38
40
104
22
Jammer dat haunted een week offline gaat. Maar daarnaast ben ik ook superblij dat sommige feautures terug komen zoals party enzo. Goezo jongens! Haunted best.

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
nice ik heb vooral zin in de kitpvp 2.0!

PVPWARS!!!!!! is het zo moeilijk te lezen? xd pffff deze mensen xd

haha dit is leuk:)

groet dead lmao

MIles

Niet Verified
19 dec 2014
47
7
109
22
ik schoot in de lach bij de zin 'de server heeft een grote beurt nodig' maar wel nice dt eindelijk kitpvp 2.0 ik bedoel pvpwars uitkomt, had op fb hier ook al op gereageerd

Novaquest

Niet Verified
29 mrt 2015
100
17
144
24
Free-Wifizone
Jij bent gooooed :eek:
Ik ga nolife :)
Alvast ff sixpack redbull halen 10 zakken chips en een kussen om op mn stoel even te kunnen slapen Gl hf let the nolifers begin...
1 sixpack maar? veel te weinig joh, 1sixpack is voor 5 uurtjes
ofzo. o_O

Status
Niet open voor verdere reacties.