Gepland onderhoud haunted network

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties :D
logo.png
Vanaf komende zondag 19 April om 22:00 gaat HauntedMC in onderhoud. Dit onderhoud zal tot zondag 26 April 16:00 duren. HauntedMC zal dan helemaal offline zijn.
We voeren dit onderhoud deze week uit, omdat dit precies tussen de Nederlandse en Belgische vakanties in ligt. De week erna kun je dus mooi al je verloren uren inhalen op het vernieuwde HauntedMC in de vakantie.

Dit onderhoud is op dit moment dringend nodig. HauntedMC is een zooitje aan het worden en het is tijd voor een "grote schoonmaak". We gaan deze dagen alle servers terug op niveau brengen, de bugs oplossen, slordigheden oplossen, features afmaken en handige toevoegingen erbij doen. Ook lang verwachte gamemodes als "KitPvP 2.0", wat vanaf nu PvPWars genoemd gaat worden, en TurfWars zullen verschijnen.
De party/friends chat zal terugkeren, en de anticheat zal volledig herzien worden. Servers worden allemaal geupdate naar de laatste 1.8.3 versie (met 1.7 ondersteuning). Kortom, HauntedMC krijgt een flinke beurt.

We hopen dat jullie er begrip voor hebben, het is een lange tijd dat weten we, maar op dit moment is het gewoon noodzakelijk om HauntedMC van de kwaliteit te voorzien die menig speler van ons gewend is.

Waar mogelijk zullen wij tijdelijke extra servers, of bepaalde gamemodes van Haunted via bijvoorbeeld een ander ip adres online zetten, maar dit zien we dan wel, horen jullie nog van ons.

Tijdelijke Server IP: klootcraft.hauntedmc.nl (Creative mode plots ;) )

~ Groetjes remymine & de hele staff
ee8a1154b0.jpg

Laatste update:

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
het leven in klootcraft!

waarom ook niet het heet tenslotte ook "klootcraft" :p

Bijlagen

• 2015-04-24_20.32.20.png
    2015-04-24_20.32.20.png
    279,7 KB · Bekeken: 259
  • 2015-04-24_20.33.52.png
    2015-04-24_20.33.52.png
    675,7 KB · Bekeken: 292
  • 2015-04-24_20.35.13.png
    2015-04-24_20.35.13.png
    166,2 KB · Bekeken: 263
  • 2015-04-24_20.35.04.png
    2015-04-24_20.35.04.png
    251,9 KB · Bekeken: 261

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
>.>
De échte mannen spelen Age of Empires 2!

Ps: zorg ff dat die buurman bij mij komt wonen lol
Empire total war = wereld veroveren met miljoenen soldaten er ontelbare oorlogen, minstens net zo mannelijk...
Ps:
Beter doen we met z'n allen Risk (op bord). Is eens wat anders dan uren no-life achter een blauwlichtuitstralend beeldscherm. :)

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Empire total war = wereld veroveren met miljoenen soldaten er ontelbare oorlogen, minstens net zo mannelijk...
Ps:
Beter doen we met z'n allen Risk (op bord). Is eens wat anders dan uren no-life achter een blauwlichtuitstralend beeldscherm. :)
lol je kan ook gewoon een texture maken en alle blauwe ding groen maken ;)

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
lol je kan ook gewoon een texture maken en alle blauwe ding groen maken ;)
Dan nog word je blootgesteld aan blauwe straling die er onder andere voor zorgt dat je minder goed zou kunnen slapen. :)

Razertime

Niet Verified
22 feb 2015
67
16
79
26
Jaja
nog maar 2 uur en 35 minuten en dan gaat haunted weer open
jammer genoeg kan ik niet vandaag spelen omdat ik heel de dag weg ben
maar zondag ga ik zeker weten no life spelen
dan ga ik ook gelijk de minigames uittesten

-Razer

C

Checkpointx

Guest
Jaja
nog maar 2 uur en 35 minuten en dan gaat haunted weer open
jammer genoeg kan ik niet vandaag spelen omdat ik heel de dag weg ben
maar zondag ga ik zeker weten no life spelen
dan ga ik ook gelijk de minigames uittesten

-Razer

Volgens mij gaat hij pas zondag 16:00 weer opendus nog zon 31 uur :(

ravibri

Niet Verified
28 okt 2014
4
1
47
want ben een vriend van me 3 miljoen schuldig op prison en anders kan ik die niet terugbetalen :(

• Like
Reactions: Dion.w

bastiaan-minecraft

Niet Verified
26 apr 2015
2
0
28
24
Hey Haunties :D
logo.png
Vanaf komende zondag 19 April om 22:00 gaat HauntedMC in onderhoud. Dit onderhoud zal tot zondag 26 April 16:00 duren. HauntedMC zal dan helemaal offline zijn.
We voeren dit onderhoud deze week uit, omdat dit precies tussen de Nederlandse en Belgische vakanties in ligt. De week erna kun je dus mooi al je verloren uren inhalen op het vernieuwde HauntedMC in de vakantie.

Dit onderhoud is op dit moment dringend nodig. HauntedMC is een zooitje aan het worden en het is tijd voor een "grote schoonmaak". We gaan deze dagen alle servers terug op niveau brengen, de bugs oplossen, slordigheden oplossen, features afmaken en handige toevoegingen erbij doen. Ook lang verwachte gamemodes als "KitPvP 2.0", wat vanaf nu PvPWars genoemd gaat worden, en TurfWars zullen verschijnen.
De party/friends chat zal terugkeren, en de anticheat zal volledig herzien worden. Servers worden allemaal geupdate naar de laatste 1.8.3 versie (met 1.7 ondersteuning). Kortom, HauntedMC krijgt een flinke beurt.

We hopen dat jullie er begrip voor hebben, het is een lange tijd dat weten we, maar op dit moment is het gewoon noodzakelijk om HauntedMC van de kwaliteit te voorzien die menig speler van ons gewend is.

Waar mogelijk zullen wij tijdelijke extra servers, of bepaalde gamemodes van Haunted via bijvoorbeeld een ander ip adres online zetten, maar dit zien we dan wel, horen jullie nog van ons.

Tijdelijke Server IP: klootcraft.hauntedmc.nl (Creative mode plots ;) )

~ Groetjes remymine & de hele staff
ee8a1154b0.jpg
ik heb een vraagje
ik zat op medival survival en was best ver ik door de update alles weg???

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
nog 4u 57min

Status
Niet open voor verdere reacties.