Zoals jullie weten heeft prisons sinds een paar dagen te kampen met wat problemen met het RAM verbruik van de server. Ik ben vrij zeker dat dit nu is opgelost. Helaas is gisteren door dit probleem ook worldguard ermee opgehouden en heeft ervoor gezorgd voor schade aan de map. Hierdoor moesten we helaas de prison map een dag rollbacken. Dit houdt in dat sommige van jullie voortgang aan jullie cell kwijtgeraakt zijn, andere hebben spullen weer terug die ze al verkocht hadden. Ondanks dat het een beta is en het kan gebeuren onze excuses hiervoor natuurlijk. Sommige cells zijn verlopen maar de spullen zijn bewaard gebleven. Bij deze cells hebben we even iets voor de ingang gezet om overclaimen te voorkomen.
Er zijn ook nog wat andere aanpassingen die komen gaan. Je kan in de toekomst maximaal twee prisons terug betreden. Dit zorgt er dus voor dat hogere ranks geen shop kunnen hebben bij ABC DEF en daar een monopoly hebben. Dit zorgt voor een beter en eerlijker spelverloop en geeft nieuwe spelers een kans om ook een cell te kunnen huren. Ook zorgt het ervoor dat mensen minder makkelijk kunnen rankuppen door extreem hoge shop-prijzen. Je kan natuurlijk wel strategisch in één van de dorpen je shop vestigen.
Ik wil dit snel invoeren dus ik vraag jullie om direct je cell te verhuizen naar een prison die dan wel toegankelijk is voor je. Anders kan je je cell straks niet meer betreden. Je cell unrenten kan met /as unrent en je krijgt het overige bedrag terug op je rekening. evt kunnen de mods je helpen met verhuizen van je cell.
Waarschijnlijk zullen binnenkort ook de prijzen bij de mines wat getweaked worden al zit dit waarschijnlijk geen enorme verandering met zich meebrengen.
Voor de duidelijkheid. Welke prisons kan ik straks betreden met mijn rank?
RANK GHI: ABC, DEF
------------------
RANK JKL: DEF, GHI
------------------
RANK MNO: GHI, JKL
------------------
RANK PQR: JKL, MNO
------------------
RANK STU: MNO, PQR
------------------
RANK VWX: PQR, STU
------------------
RANK YZF: STU, VWX
Korte versie: VERHUIS JE CELL!
Bedankt voor jullie begrip, we komen er wel. :) Hoe meer bugs nu des te minder later.
Er zijn ook nog wat andere aanpassingen die komen gaan. Je kan in de toekomst maximaal twee prisons terug betreden. Dit zorgt er dus voor dat hogere ranks geen shop kunnen hebben bij ABC DEF en daar een monopoly hebben. Dit zorgt voor een beter en eerlijker spelverloop en geeft nieuwe spelers een kans om ook een cell te kunnen huren. Ook zorgt het ervoor dat mensen minder makkelijk kunnen rankuppen door extreem hoge shop-prijzen. Je kan natuurlijk wel strategisch in één van de dorpen je shop vestigen.
Ik wil dit snel invoeren dus ik vraag jullie om direct je cell te verhuizen naar een prison die dan wel toegankelijk is voor je. Anders kan je je cell straks niet meer betreden. Je cell unrenten kan met /as unrent en je krijgt het overige bedrag terug op je rekening. evt kunnen de mods je helpen met verhuizen van je cell.
Waarschijnlijk zullen binnenkort ook de prijzen bij de mines wat getweaked worden al zit dit waarschijnlijk geen enorme verandering met zich meebrengen.
Voor de duidelijkheid. Welke prisons kan ik straks betreden met mijn rank?
RANK GHI: ABC, DEF
------------------
RANK JKL: DEF, GHI
------------------
RANK MNO: GHI, JKL
------------------
RANK PQR: JKL, MNO
------------------
RANK STU: MNO, PQR
------------------
RANK VWX: PQR, STU
------------------
RANK YZF: STU, VWX
Korte versie: VERHUIS JE CELL!
Bedankt voor jullie begrip, we komen er wel. :) Hoe meer bugs nu des te minder later.