Goed nieuws, slecht nieuws en updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

Troel

God
Troel
Troel ✔
God
7 feb 2017
27
4
69
Helaas zijn dit de nadelen van de beta, kunnen we nu niet meer veel aan doen

Ik snap dat het een beta is, maar dit is nu de vierde keer dat ik alles kwijt raak en het is de tweede dag op rij dat het zo is. Dat ontneemt gewoon de lol aan het spel. Als er blijkbaar nog zoveel niet klopt, misschien dan prison slechts beperkt open doen voor wat testers.

Dat iets kwijt kan raken snap ik. Wat ik niet snap is dat er soms wel bij mensen dingen teruggegeven worden en soms niet. Ik hoopte na de glitch van gisteren spullen terug te krijgen, maar heb nog geen admin kunnen spreken, ten einde raad maar weer nieuwe ovens en hoppers en noem maar op gemaakt, is nu weeeeeer alles weg.

Kortom: wat moet ik doen om wel eens een keer wat spullen terug te krijgen?

Bart

Supreme
Bartyh
Bartyh ✔
Supreme
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Ik snap dat het een beta is, maar dit is nu de vierde keer dat ik alles kwijt raak en het is de tweede dag op rij dat het zo is. Dat ontneemt gewoon de lol aan het spel. Als er blijkbaar nog zoveel niet klopt, misschien dan prison slechts beperkt open doen voor wat testers.

Dat iets kwijt kan raken snap ik. Wat ik niet snap is dat er soms wel bij mensen dingen teruggegeven worden en soms niet. Ik hoopte na de glitch van gisteren spullen terug te krijgen, maar heb nog geen admin kunnen spreken, ten einde raad maar weer nieuwe ovens en hoppers en noem maar op gemaakt, is nu weeeeeer alles weg.

Kortom: wat moet ik doen om wel eens een keer wat spullen terug te krijgen?

Wij als staff doen er zoveel mogelijk aan om bugs te fixen, daarom hebben we deze beta. Wanneer alle bugs gefixt zijn is het officieel geen 'beta' meer.

De bug die je vernoemde is inderdaad al vaker voorgekomen, en we dachten het gefixt was. Maar raar genoeg gebeurt het nog steeds. helaas is hier geen stuff voor terug te geven, omdat we simpelweg niks kunnen rollbacken, niemand heeft ooit stuff gekregen na zo'n rollback. Zoals ik al zei, de nadelen van de beta, we hopen dit natuurlijk zo snel mogelijk te kunnen fixen!

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Wij als staff doen er zoveel mogelijk aan om bugs te fixen, daarom hebben we deze beta. Wanneer alle bugs gefixt zijn is het officieel geen 'beta' meer.

De bug die je vernoemde is inderdaad al vaker voorgekomen, en we dachten het gefixt was. Maar raar genoeg gebeurt het nog steeds. helaas is hier geen stuff voor terug te geven, omdat we simpelweg niks kunnen rollbacken, niemand heeft ooit stuff gekregen na zo'n rollback. Zoals ik al zei, de nadelen van de beta, we hopen dit natuurlijk zo snel mogelijk te kunnen fixen!
Zo kan je de ene dag 500k hebben en de andere dag 121 coins. ;)

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262

Iedereen z'n stuff terug geven na een rollback zou een onmogelijke zaak worden

Troel

God
Troel
Troel ✔
God
7 feb 2017
27
4
69

En hier gaat het dus mis nu. Ik quote het nog maar een keer.

"niemand heeft ooit stuff gekregen na zo'n rollback"

En dus heb ik vanochtend mijn goede spul weggegeven. En nu is dat foetsie, omdat het in een chest is gedaan die nu weer verdwenen is. Zeg dan niet dat er nooit spull teruggegeven wordt als het dus blijkbaar wel teruggegeven kan worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.