Goeie vakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Hoi factions spelers,
Ik ben wel nieuwsgierig hoe jij haunted network ervaart hoe vind jij het. Ik persoonlijk vind het de beste Nederlandse server en het zit zeker in de top 3 beste servers. Wat vind jij van haunted ? Wat kan beter en wat is juist heel toff !!
Laat je mening achter
Btw alle moderators mijn complimenten en alle admins en natuurlijk @remymine en @RainbowTreat natuurlijk ook ik zit misschien bijna 1 jaar op de haunted en ik vindt het tegek!
Mvg en nog verder fijne vakantie Rohied (awesomnlslayer)
 

Simpie

Niet Verified
7 jan 2015
30
8
109
23
Bedankt, jij ook een fijne vakantie!
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Volgens mij wil je even lief zijn tegen de mods en staff zodat je unban krijgt :P
 

Dennis6702

Niet Verified
28 nov 2014
16
0
30
22
Volgens mij wil je even lief zijn tegen de mods en staff zodat je unban krijgt :p

Dat weet ik bijna zeker

Hoi factions spelers,
Ik ben wel nieuwsgierig hoe jij haunted network ervaart hoe vind jij het. Ik persoonlijk vind het de beste Nederlandse server en het zit zeker in de top 3 beste servers. Wat vind jij van haunted ? Wat kan beter en wat is juist heel toff !!
Laat je mening achter
Btw alle moderators mijn complimenten en alle admins en natuurlijk @remymine en @RainbowTreat natuurlijk ook ik zit misschien bijna 1 jaar op de haunted en ik vindt het tegek!
Mvg en nog verder fijne vakantie Rohied (awesomnlslayer)

Toch een fijne vakantie
 

jim

Niet Verified
30 okt 2014
218
70
169
21
Nederland (zuid-Holland)
Waarom reageert iedereen zo stom. Hij bedoeld dit niet om unban te krijgen slijmen ofzo. Hij wilt gewoon iedereen een fijne vakantie wensen en hij vind de mods goed, waarom zou dat niet mogen. Nou iedereen nog een fijne vakantie

Groetjes,
Jim
 
  • Like
Reactions: Rohied

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Waarom reageert iedereen zo stom. Hij bedoeld dit niet om unban te krijgen slijmen ofzo. Hij wilt gewoon iedereen een fijne vakantie wensen en hij vind de mods goed, waarom zou dat niet mogen. Nou iedereen nog een fijne vakantie

Groetjes,
Jim
Dankje dat is het aardig van je man ik slijm niet en probeer het niet jij ook nog fijne vakantie zie je volgende week xD

GR
 
Status
Niet open voor verdere reacties.