Gold/xp farm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
oke mensen hij is af :D
hier resultaat:
owhhja maaraa was afk bij mn farm :p
en @raff666 het is idd zo dat de nieuwe niet meer achter je aan komen, in 1.8 is dit wel zo, dus wanneer de server 1.8 wordt is het wel zo.
Ook is het zo door de piston chrusher dat er nu geen xp valt, dit is wel zo in 1.8.
dus eigelijk voor optimale 'productie' zouden we moeten wachten tot februari :D
Ben iig blij met het resultaat, ik zal snel ook wat in actie laten zien :D, jullie zien hier vanzelf wel weer wat over ! :DBekijk bijlage 940

je kunt wel een crusher maken die de pigmen NET niet helemaal dood maakt ;) dan hoef je alleen nog zo nu en dan een snowball te gooien, en dan elke pigmen 1 keer te slaan gewoon met je hand :)

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
Leuk! Wist niet hoe dit werkte heb 1 met 20 stacks obsidian xD

Maar hoe werkt het precies?
ik heb er een automatische klok op gezet waardoor je elke zoveel seconden vanzelf word afgevoerd, achter in zit 1 pigman met een naam gevangen, deze moet je 1 keer hitten met bijv snowball hierdoor worden ze allemaal 'boos'en vallen ze in een crusher zo werkt het ongeveer :D

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
je kunt wel een crusher maken die de pigmen NET niet helemaal dood maakt ;) dan hoef je alleen nog zo nu en dan een snowball te gooien, en dan elke pigmen 1 keer te slaan gewoon met je hand :)
klopt @raff666 enige punt is dat er nu 2 crushkamers zijn voor de 2 delen, ik zou het totdat de server 1.8 word idd dat gaan doen.
btw: het spawnen van de pigman gebeurd niet in hele grote maten of hoog tempo, ik weet ook niet hoe de spawn radius is. misschien dat @remymine dit weet?? hoor het wel :D

Laatste update:

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
klopt @raff666 enige punt is dat er nu 2 crushkamers zijn voor de 2 delen, ik zou het totdat de server 1.8 word idd dat gaan doen.
btw: het spawnen van de pigman gebeurd niet in hele grote maten of hoog tempo, ik weet ook niet hoe de spawn radius is. misschien dat @remymine dit weet?? hoor het wel :D

er zijn genoeg uitleg paginas en filmpjes over te vinden als je even googled ;) (over spawn mechanics)
maar euhm, ik weet eigenlijk niet of deze survival map wel naar 1.8 over gaat hoor ;)
het enige dat ik weet is dat we binnekort een extra survival map erbij krijgen die full 1.8 is, en dat de oude en nieuwe beide naast elkaar blijven bestaan ;) dus het zou kunnen dat je em opnieuw moet bouwen in die nieuwe map dan :p

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Zo zit hij van mij eruit

Bijlagen

• 2015-01-21_17.34.52.png
    2015-01-21_17.34.52.png
    883,9 KB · Bekeken: 173

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
en van binnen:

Bijlagen

• 2015-01-21_17.35.26.png
    2015-01-21_17.35.26.png
    912,1 KB · Bekeken: 178

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Laatste tijd heb ik het druk met Free worden op Miners :D

Ik zal in het weekend wel ff verder werken

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
er zijn genoeg uitleg paginas en filmpjes over te vinden als je even googled ;) (over spawn mechanics)
maar euhm, ik weet eigenlijk niet of deze survival map wel naar 1.8 over gaat hoor ;)
het enige dat ik weet is dat we binnekort een extra survival map erbij krijgen die full 1.8 is, en dat de oude en nieuwe beide naast elkaar blijven bestaan ;) dus het zou kunnen dat je em opnieuw moet bouwen in die nieuwe map dan :p
Dat zien we dan wel weer ;) ik maak er met plezier weer 1tje hoor ;) die word dan wel nog groter :P is effe afwachten op de update dan, btw ik geloof idd dat er ook een nieuwe map voor 1.8 kwam bedacht ik me net :P
maar we zien het wel! :D

K

Kogetsoo

Guest
Er wordt sowieso een 1.8 wereld toegevoegd aan de 1.7 realm. Je kunt hier tussen switchen, ook met items. Maar de huidige 1.7 wereld blijft 1.7, volgens Remy. ;)

Groeten,
Koge

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
Er wordt sowieso een 1.8 wereld toegevoegd aan de 1.7 realm. Je kunt hier tussen switchen, ook met items. Maar de huidige 1.7 wereld blijft 1.7, volgens Remy. ;)

Groeten,
Koge
tnks, zoiets had ik ook al gehoord je, wist alleen niet of dit zo was ;)
maar dan weet ik dat. :D

Survivalars641

Niet Verified
1 dec 2014
27
2
109
NH
wat zijn cords?

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
Maar als ik er een screen van wil uploaden is hij opeens te groot :p
ben je een computer analfabeet?
je opent dat plaatje gewoon in paint, dan maak je em wat kleiner bovenin met de resize knop, en dan sla je hem weer op als .jpg
en hoppatee, je kunt em hier uploaden ;)
(volgens mij kan je hier plaatjes van maximaal 1.5 of 1mb uploaden)

Status
Niet open voor verdere reacties.