kronoscreeper Niet Verified 13 jan 2015 98 21 99 De Woestijn 23 apr 2015 #301 Kogetsoo zei: Je kunt nog niets huren, slechts de stad bekijken in de huidige staat. Groeten, Koge Click to expand... waar is de stad dan?
Kogetsoo zei: Je kunt nog niets huren, slechts de stad bekijken in de huidige staat. Groeten, Koge Click to expand... waar is de stad dan?
K Kogetsoo Guest 3 mei 2015 #302 @QuintenRex heeft het team verlaten, wat betekent dat er een plek vrij is in het bouwteam. Kun jij goed medieval bouwen? Stuur mij een bericht. Groeten, Koge
@QuintenRex heeft het team verlaten, wat betekent dat er een plek vrij is in het bouwteam. Kun jij goed medieval bouwen? Stuur mij een bericht. Groeten, Koge
275wolf God zwofly ✔ God 30 sep 2014 125 20 174 25 mei 2015 #303 Nog resources/blocks nodig?? Ik kan trouwens wel aardig riviertjes enz maken. Gr. Wolfy
K Kogetsoo Guest 25 mei 2015 #304 Er moet binnenkort een rivier verbreed worden, ik contact je wel. :) Ik doe alles in creative, dus daar is niet extra voor nodig. Groeten, Koge
Er moet binnenkort een rivier verbreed worden, ik contact je wel. :) Ik doe alles in creative, dus daar is niet extra voor nodig. Groeten, Koge