Griefen op mixed

Status
Niet open voor verdere reacties.

TurnDownForMAND

Supreme
LarsGamerNL
LarsGamerNL ✔
Supreme
12 mei 2015
40
8
144
23
Noord-Brabant Breda
www.youtube.com
hallo beste mods ik LarsGamerNL ben zelf een maand gebanned en sommige mensen vonden het leuk om mij te griefen terwijl ik niks kon doen ik heb nu een leenaccount van een vriend van mij ik heb zelf de schade gezien ik wil geen namen noemen maar ik denk dat Julia_Waterpolo mij heeft gegriefd want op dezelfde dag zij ze dat er een beacondief was en toevallig waren mijn 5 beacons toen weg ik vind dit heel vreemd bij deze report ik haar want zij was de enige die ik niet ken de rest die ik heb geadd ken ik persoonlijk en zitten in mijn klas

bij deze eindig ik dit bericht hoop zo spoedig mogelijk wat te horen ik heet nu lucmailly2003 (voorlopig) en speel in mixed zoek mij daar op dan vertel ik daar meer en kan een van jullie zelf de schade bekijken alvast bedankt !
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
ik heb nu een leenaccount van een vriend van mij? Dat is dus een vorm van ban ontwijking en daarmee strafbaar. Ook dit account zal worden gebanned.
 

TurnDownForMAND

Supreme
LarsGamerNL
LarsGamerNL ✔
Supreme
12 mei 2015
40
8
144
23
Noord-Brabant Breda
www.youtube.com
hoezo als ik voorlopig even dat account mag gebruiken mag dat toch gewoon?
 

TurnDownForMAND

Supreme
LarsGamerNL
LarsGamerNL ✔
Supreme
12 mei 2015
40
8
144
23
Noord-Brabant Breda
www.youtube.com
maar ik ben gegriefd dus eigenlijk boeit het jullie eerder als ik een account van mn vriend heb dan dat ik totaal gegriefd ben en alles kwijt ben lekker zijn jullie dan
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
we kunnen een aanzienlijke tijd rollbacken dus das geen probleem. Het feit dat jij je ban omzeilt door gebruik van een ander account is wel een probleem. Dat is tegen de regels. Dit noemen we ban omzeilen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.