Groot aantal adminclaims unclaimed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Haunties,

Vanmiddag kwamen wij er tijdens de dropparty achter dat een groot aantal administratorclaims unclaimed zijn in survival1. De oorzaak van deze gebeurtenis is onbekend, maar wij zijn nu allemaal bezig om dit op te lossen.

Tot onze verbazing zagen we dat een aantal spelers geclaimed en/of gebouwd heeft rondom deze gebouwen en de wandelpaden. Aangezien we nog niet weten wat dit is geweest, kunnen wij daar geen straf voor uitdelen.

Echter gebeurt dit nu wel wanneer een speler de fout in gaat. Het kost veel tijd en moeite om alles te herstellen, maar we doen ons best! Dus bij deze het verzoek aan jullie om niets kapot te maken / te bouwen bij/rondom deze gebouwen. Doe je dit wel, dan heb je kans dat jouw huis/claim straks weg is en jij een ban krijgt.

Hopende op jullie begrip hiervoor.

Namens de staff van Haunted MC.
iECCkYH.png

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
En als iemad nou niets wetend gewoon iets moois bouwt zonder slechte bedoelingen? Ik denk wel dat er spelers zijn die express dingen nu gaan kapot maken, maar misschien zijn er ook spelers die denken een mooi plekje te hebben om het aan andere te laten zien. Ik speel nooit survival maar misschien kan dit gebeuren :p

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
495
181
295
24
Nederland
En als iemad nou niets wetend gewoon iets moois bouwt zonder slechte bedoelingen? Ik denk wel dat er spelers zijn die express dingen nu gaan kapot maken, maar misschien zijn er ook spelers die denken een mooi plekje te hebben om het aan andere te laten zien. Ik speel nooit survival maar misschien kan dit gebeuren :p
Daarom worden er ook nog geen straffen uitgedeeld. :P

Leondwerg

Niet Verified
10 jul 2014
73
14
94
50
Lol een admin/mod die /unclaim all gedaan heeft dus, das nie handig nie :D

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Veel adminclaims waren er nog wel. Dus die reden is al niet mogelijk.

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
We waarschuwen mensen nu om er niet te gaan bouwen. Doe je het wel dan heb je kans op straf

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
is dat de farm

L

LeviboyNL

Guest
Veel adminclaims waren er nog wel. Dus die reden is al niet mogelijk.

Misschien staat er in de config iets verkeerd, deze moeten sws op false staan anders kan unclaimed worden

AutomaticNatureRestoration: true
AllowUnclaimingLand: true
AutoRestoreUnclaimedLand: true

Mvg. LeviboyNL [ign: CosmicVanity]

Luckie07

Supreme+
Luckie07
Luckie07 ✔
Supreme+
7 mei 2015
78
33