I Dont Care, ik speel factions in eerste instantie om plezier te hebben met me vrienden, niet om zo goed mogelijk te worden.Dat zegt al wat voor niveau van jullie faction al......
ik zal je de moeite besparen hier heb je 3 foto'sEens een kijkje bij jou base nemen.
ik zal je de moeite besparen hier heb je 3 foto's
in de buurt van 4000 5 14000 :DGeef me je coords als je zo goed bent
is goed, woensdag avond 20:00 ? :DKom maar met al je leden warzone in. Dan wordr het pas gezellig :D
Ik denk het niet, ik weet het ;)@GewoonBeast @Airflect__ @Sherwan_ Jongens doe aub niet zo jaloers. Jullie kunnen misschien wel denken dat jullie het "beste" Faction hebben, maar laat hem lol hebben op Factions en hou het leuk voor elkaar.
Overigens @LeviboyNL, ik vind het een coole base die je gemaakt hebt. Ik ben benieuwd of je de andere Factions gaat verslaan ;)
Je kan hem ook complimenteren voor zijn harde werk ipv bot te doen :eek:Ik denk het niet, ik weet het ;)
*derp* ik own die stitchquad met mijn hand xDJe kan hem ook complimenteren voor zijn harde werk ipv bot te doen :eek:
Overdrijven to the max :p*derp* ik own die stitchquad met mijn hand xD
Is je hele Faction daarvoor gebanned?Hey hey hey!
WarBlizz wilt hier ook een hapje van, Oh wacht.. wij zijn gebanned voor ongepaste bouwwerken die we gelijk weer weg hebben GEHAAALD