ik mag toch trots zijn :PLol... Je speelt dit spel voor plezier, maar je komt hier wel met je statistieken:D
Dit heeft niks met deze topic temaken? Maar nu je toch begint, sellshop zoeken ze nog goeie plugin omdat Signshop de servers laggt. customspawners, is dat aangekondigd? want lijkt me vrij OP. En de lagg, tegenwoordig merk ik er niks meer van.lol, Ik vraag me ook af waar de nieuwe updates blijven? Sellshop/customspawners etc?
De lagg is laatste tijd ook vervelend, ik zie steeds meer mensen verdwijnen, ( Op factions ). Zo zie je maar weer.
@GewoonBeast @Airflect__ @Sherwan_ Jongens doe aub niet zo jaloers. Jullie kunnen misschien wel denken dat jullie het "beste" Faction hebben, maar laat hem lol hebben op Factions en hou het leuk voor elkaar.
Overigens @LeviboyNL, ik vind het een coole base die je gemaakt hebt. Ik ben benieuwd of je de andere Factions gaat verslaan ;)
Ik zat ook al te twijfelen of ik jou moest taggen haha. Sorry dat ik het verkeerd opvatteWhut? Ik daag em uit voor een faction battle? Ik vind het juist leuk dat er een grote faction bij gekomen is. Zie ik misschien eindelijk weer een enemy warzone ingaan em trouwens mijn faction is al helemaal niet de beste faction :p
Ik zat ook al te twijfelen of ik jou moest taggen haha. Sorry dat ik het verkeerd opvatte
Maak mij dan Officer tho, dan is er tenminste nog wat leven in de brouwerijNee, mijn faction is de beste:p (Just joking don't get me wrong) ook al speel ik bijna geen factions xD.
Volgens de staff is dit wel zo, dus discusseer met hun als je je gelijk wilt.Srry hoor maar om ff terug te komen op de signshop die lagg veroorzaakt dat is gewoon niet waar. Want vroeger no-lifede ik prison en daar waren duizenden signshops en toen was er geen tot heel klein beetje lagg.
Ik hou wel weer me mond want ja ik heb nooit gelijk volgens jullie.Volgens de staff is dit wel zo, dus discusseer met hun als je je gelijk wilt.
Jim heeft gelijk. De signshops zijn niet de oorzaak van de lagg, want die plug-in is niet zo groot. Over de lagg bij ABC-lijn; daar staat een redstone clock/er buggt iets in de lucht. Daar komt die lagg vandaanVolgens de staff is dit wel zo, dus discusseer met hun als je je gelijk wilt.
Vindt het vreemd dat jullie er zo zeker van zijn allemaal maar oke dan :DJim heeft gelijk. De signshops zijn niet de oorzaak van de lagg, want die plug-in is niet zo groot. Over de lagg bij ABC-lijn; daar staat een redstone clock/er buggt iets in de lucht. Daar komt die lagg vandaan
Ik weet wel wat van servers ;)Vindt het vreemd dat jullie er zo zeker van zijn allemaal maar oke dan :D
[Ik weet wel wat van servers ;)
Ik weet wel wat van servers ;)