Grootste skinbattle!

Status
Niet open voor verdere reacties.

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
en hoe gaan we aan de 130 mensen komen misschien dat @remymine een automatisch server bericht ervan wilt maken? met datum en warp naam

Jorg704

God
Jorg704
Jorg704 ✔
God
12 jan 2015
14
0
120
22
Eersel
www.youtube.com
Ik heb een belangrijke vraag: Weet iemand een goede warp naam? P.s. Check ook even of ze al bezet zijn :). Alvast bedankt!! Ook hebben we problemen met inactieve mensen met een "Grote Skinbatlle". Wij hebben nu de grootste en daarom willen we jullie vragen om contact met mij op te nemen als jij een van die plots hebt.
~ M.v.g. Jorg704

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Bij warps kan je geen spatie gebruiken.. Dat moet dan met een _ En volgens mij is die er al een!
Klopt, je kan niet met spaties werken wel met _

Hay Jorg, ik heb zo'n zelfde idee! Ik probeer de grootste, langste en mooiste vuurwerkshow van HauntedMC te maken. Volgens mij heb ik dat al maar niemand gelooft me...snik snik... Mijn vraag is daarom: willen er betrouwbare mensen mij helpen? (Je naam komt uiteraard op de owner-list te staan). Het gaat namelijk een beetje langzaam met 2 man (ik en DutchCANDYMAN03 (ja ik ken hem en Jorg ook)...

xli.saa_

Niet Verified
5 jan 2016
72
37
164
21
BROODKAST!
Hay Jorg, ik heb zo'n zelfde idee! Ik probeer de grootste, langste en mooiste vuurwerkshow van HauntedMC te maken. Volgens mij heb ik dat al maar niemand gelooft me...snik snik... Mijn vraag is daarom: willen er betrouwbare mensen mij helpen? (Je naam komt uiteraard op de owner-list te staan). Het gaat namelijk een beetje langzaam met 2 man (ik en DutchCANDYMAN03 (ja ik ken hem en Jorg ook)...
Ik weet niet of het handig is om een vuurwerkshow te houden, omdat veel mensen dan lagg krijgen

Kyl

Niet Verified
12 feb 2016
8
0
15
22
Hoi kunnen jullie mij helpen met mijn probleem?
Het heet: Mijn naam is een scheldnaam.

Alsjeblieft, help me.

Status
Niet open voor verdere reacties.