Ja haha dat zou mooi zijn, maar lees eerst andere reacties :). Daar hebben wij al gezegd dat we eerst ons op de 35 mensen gaan focussen. Maar dank voor uw reactie!en hoe gaan we aan de 130 mensen komen misschien dat @remymine een automatisch server bericht ervan wilt maken? met datum en warp naam
Bij warps kan je geen spatie gebruiken.. Dat moet dan met een _ En volgens mij is die er al een!/w grootste skinbattle?
Klopt, je kan niet met spaties werken wel met _Bij warps kan je geen spatie gebruiken.. Dat moet dan met een _ En volgens mij is die er al een!
Ik weet niet of het handig is om een vuurwerkshow te houden, omdat veel mensen dan lagg krijgenHay Jorg, ik heb zo'n zelfde idee! Ik probeer de grootste, langste en mooiste vuurwerkshow van HauntedMC te maken. Volgens mij heb ik dat al maar niemand gelooft me...snik snik... Mijn vraag is daarom: willen er betrouwbare mensen mij helpen? (Je naam komt uiteraard op de owner-list te staan). Het gaat namelijk een beetje langzaam met 2 man (ik en DutchCANDYMAN03 (ja ik ken hem en Jorg ook)...