Guardian farm project

Status
Niet open voor verdere reacties.

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
heyhey!

ik kwam op het idee om een guardian farm te gaan maken, aangezien de server midden februari overgaat op 1.8 ( als het goed is). Dit wordt natuurlijk allemaal in survival gedaan
Dit is een flink project. Daarom zoek ik mensen die het leuk lijken om te helpen met deze enorme farm!
Deze mensen krijgen van mij natuurlijk een beloning voor de tijd die ze mij hebben geholpen.

Tot nu toe hebben wij:

@Master_genius_1
@Retep (Retep4Snah)
@jim (JimmieRajax)
@Evilhebix123 ( als ie tijd heeft ;) )
@__EnderBoss__
@Neon5
en mezelf

Lijkt het jou leuk om te helpen?? Laat dan een reactie achter :D
voor het design wil ik de buitenkant zo mooi mogelijk houden. :D

M.V.G
-razerforever

P.S dit is zo'n voorbeeld van een farm, die van ons wordt wel iets anders ;)

Bijlagen

• index.jpg
    index.jpg
    7,3 KB · Bekeken: 217
Laatste update:
  • Like
Reactions: Master_genius_1

Retep

Niet Verified
24 dec 2014
37
39
124
23
IM IN! ;)

• Like
Reactions: razerforever

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
iedereen die wilt kan meehelpen!
laat gewoon een reactie achter of stuur mij een bericht en ik zet je in de lijst ;)

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
maar euh, razer, weet je eigenlijk precies hoe je een guardian farm moet maken en hoe t werkt enzo?
want je kan niet zomaar dat plaatje van jou nabouwen he ;) je moet een echte guardian temple vinden, en die dan ombouwen zodat de guardians meer effectief spawnen :) ook zul je denk ik godmode moeten hebben want het ombouwen van zo'n tempel terwijl er guardians en Elder guardians zitten is nog best pittig :P

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
maar euh, razer, weet je eigenlijk precies hoe je een guardian farm moet maken en hoe t werkt enzo?
want je kan niet zomaar dat plaatje van jou nabouwen he ;) je moet een echte guardian temple vinden, en die dan ombouwen zodat de guardians meer effectief spawnen :) ook zul je denk ik godmode moeten hebben want het ombouwen van zo'n tempel terwijl er guardians en Elder guardians zitten is nog best pittig :p
klopt, is inderdaad best pittig. elke tempel is natuurlijk ook anders...
dat plaatje was gewoon een voorbeeld, daarvan ga ik het niet nabouwen ;)
ik weet wel hoe je zo'n farm maakt, ik weet ook de optimale spawn hoogte etc. de farm kan je natuurlijk op verschillende manieren maken. ik vind het zelf wel het mooist om de buitenkant zoveel mogelijk standaard te houden. en wat die guardians betreft, meyt een beetje goede gear kan je het wel effe volhouden ;) eerst die bosses verslaan, daarna kan je kamer voor kamer 'leegpompen'
het word wel een lange en moeilijke klus maar het resultaat mag er wel wezen denk ik :D

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
owhh en @raff666 het is natuurlijk de vraag of ik/we zo snel een water temple vinden, en de vraag is of die dan nog niet is leeggehaald dus ik / we moeten er dan snel bijwezen ;P

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
klopt, is inderdaad best pittig. elke tempel is natuurlijk ook anders...
dat plaatje was gewoon een voorbeeld, daarvan ga ik het niet nabouwen ;)
ik weet wel hoe je zo'n farm maakt, ik weet ook de optimale spawn hoogte etc. de farm kan je natuurlijk op verschillende manieren maken. ik vind het zelf wel het mooist om de buitenkant zoveel mogelijk standaard te houden. en wat die guardians betreft, meyt een beetje goede gear kan je het wel effe volhouden ;) eerst die bosses verslaan, daarna kan je kamer voor kamer 'leegpompen'
het word wel een lange en moeilijke klus maar het resultaat mag er wel wezen denk ik :D

aah ok mooi om te horen dat je je research gedaan hebt :) was hendig geweest als dit soort info meteen in de opening post stond :p ;)
(zelf heb ik er namelijk totaal geen verstand van, wat ik net typte is letterlijk t enige dat ik weet over guardians :P )

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
aah ok mooi om te horen dat je je research gedaan hebt :) was hendig geweest als dit soort info meteen in de opening post stond :p ;)
(zelf heb ik er namelijk totaal geen verstand van, wat ik net typte is letterlijk t enige dat ik weet over guardians :p )
Ja ik heb idd nog wat research gedaan ;)
Ik was idd vergeten dit er allemaal boven bij te zetten :P

Status
Niet open voor verdere reacties.