Guardian farm project

Status
Niet open voor verdere reacties.

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
owhh en @raff666 het is natuurlijk de vraag of ik/we zo snel een water temple vinden, en de vraag is of die dan nog niet is leeggehaald dus ik / we moeten er dan snel bijwezen ;P[/QUOTE

Ik ken trouwens wel iemand die er volgens mij 1 had gevonden, hij had namelijk veel cheste vol met die stone en die dingen van guardians(vergeet telkens de namen xd)

Groet dead

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Razer, ik ga binnenkort ook eens aan een guardian farm beginnen! :P eerst nog wat dingen refelen/aanvragen voo Miners

K

Kogetsoo

Guest
Razer, ik ga binnenkort ook eens aan een guardian farm beginnen! :p eerst nog wat dingen refelen/aanvragen voo Miners

Je mag mij helpen met de mijne, en deze overnemen zodra de nieuwe wereld komt.

Groeten,
Koge

jim

Niet Verified
30 okt 2014
218
70
169
21
Nederland (zuid-Holland)
Wist je dat er een andere jimmie is op het forum hij heet JimmyRajax en heeft de zelfde geboorte datum neergezet
Sommige na apers ook....

als je bij leden kijkt is er maar 1 jimmyRajax,dus wat je zegt klopt niet
er zijn wel meer jimmy's dat klopt wel
ik ben JimmieRajax (de echte) ;)

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Oh ja, misschien handig om te weten, de guardians spawnen op de Y-as op de hoogte 39 tot 61. Ik zag @QuintenRex zijn spawnblok bouwen ERBOVEN, en vragen waarom hij het niet deed. (xD)

Ook moet het binnen de 57 x 57 breedte en lengte van de tempel moeten worden gebouwen :p

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Dat ik dit project over het hoofd heb gezien. :')

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
dit klopt inderdaad @Stevenn
leuk dat jullie allemaal mee willen helpen. de mensen die nog niet mee hebben gebouwd moeten mij maar een berichtje sturen wanneer ik online ben op survival ;)
Ik zal morgen wat meer foto's plaatsen hoe het er nu van buiten en binnen uitziet :D
@dode_dion zal best kunnen, we hebben igg een tempel, en idd hebben wij ook al ruim een dubbele chest vol ;)
Credits naar @Stevenn voor het vinden van deze tempel ;)

Greetz razerforever!

Status
Niet open voor verdere reacties.