Hallo theo hier

GrandMa

Niet Verified
28 sep 2015
3
1
47
26
Hallo, mijn naam is Theo, ben 21 jaar oud en woon in Almere, ik haat foto's van mezelf, dus heb ik deze baby foto van mezelf. zodat je ziet dat ik nog steeds hetzelfde gezicht heb als nu, ben en blijf jong eh:P
mijn hobby's zijn programmeren, ik maak onder andere plugins, applicaties, ben actief op Youtube, en maak afbeeldingen en banners, ik heb Mavo gevolgt en daarna Mbo ict gevolgt, werk bij Hooijenga IT.
ik doe aan voetbal en kickboxen, ik voetbal bij Almere City.

zoals je ziet heb ik een redelijk druk leventje, aangezien ik ook nog studeer, maar ik bleef Minecraft spelen door mijn gehele jeugd omdat ik het zo leuk vond, en bleef ermee door gaan, daarom ben ik niet vaak online, maar wel wanneer ik kan.

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Almere City is toch een profclub :o?
Anyway, welkom op de server en ik zie je ingame!

Groetjes,
2001nadim

P.S. Welke gamemodes speel je het meest?

L

LeviboyNL

Guest
Welkom Theo, Leuk dat je van voetbal en kickboksen houd. (ik namelijk ook :P)

GrandMa

Niet Verified
28 sep 2015
3
1
47
26
Almere City is toch een profclub :eek:?
Anyway, welkom op de server en ik zie je ingame!

Groetjes,
2001nadim

P.S. Welke gamemodes speel je het meest?

ik speel veel Miners, Survival vind ik heel verslavend, en ben best slecht in pvp, maar vind het leuk om daarop te trollen, en AlmereCity is inderdaad een prof club, alleen doe ik het niet op professioneel niveau zoals in het eerste team, en mijn positie daarin is keeper:P misschien handig om te weten

Groeten
Theo

• Like
Reactions: ~2001

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
ik speel veel Miners, Survival vind ik heel verslavend, en ben best slecht in pvp, maar vind het leuk om daarop te trollen, en AlmereCity is inderdaad een prof club, alleen doe ik het niet op professioneel niveau zoals in het eerste team, en mijn positie daarin is keeper:p misschien handig om te weten

Groeten
Theo

Mij kan je ook snel vinden op survival2, Welkom btw
En @bavaria500 is een kickboxer..
Ik ben egt zo'n iemand die nooit weet wat zij moet schrijven dus ja doeii tot misschien op survival2

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
Ik ben trouwens egt verslaafd aan koekjes, donuts en chocola :p

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
24
wingene
Wat is je mc? Want ik nolive ook miners.

Mvg Kenneth4Free (GamenMetKenneth)

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Welkom welkom bij de Haunted Network..
Stonme grap :DD
Maar welkom !