Haunted fan club

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marnio

Niet Verified
15 sep 2015
13
3
92
20
Assen
www.youtube.com
[FANCLUBHUIS!]
ik heb nog geen toestemming van remy maar hij vind het waarschijnlijk wel goed dus heb ik alvast een klein club huisje gemaakt op survival2 er naar toe kan via /tpa marnixklaucke !

Marnio

Niet Verified
15 sep 2015
13
3
92
20
Assen
www.youtube.com
Oke helaas hebben we nog geen toestemming van remy, maar ik heb wel alvast een clubhuis gebouwd op survival2
remy? als je dit nog goedkeurd nog ff wat punten
- er zou hauntedfanleider in het blauw voor me naam mogen/moeten staan
- voor alle leden (behalve die dat niet willen) zou er haunty voor de naam staan
-we moeten een budget krijgen om spullen te kopen voor de clubhuizen bijv. hout, cobble,torches,diamonds, gear etc
en nog even voor de leden: ik heb jullie Skype nodig voor een Skype groep!!!

J

janeeja

Guest
""Fanclub in titel moet aan elkaar gespeld" is een zin, dus moet er een punt achter."
Dat is correct, maar aangezien ik met een emoji eindigde liet ik die weg omdat ik persoonlijk vind dat het er zo beter uit ziet.

D

Deleted member 3363

Guest
Oke helaas hebben we nog geen toestemming van remy, maar ik heb wel alvast een clubhuis gebouwd op survival2
remy? als je dit nog goedkeurd nog ff wat punten
- er zou hauntedfanleider in het blauw voor me naam mogen/moeten staan
- voor alle leden (behalve die dat niet willen) zou er haunty voor de naam staan
-we moeten een budget krijgen om spullen te kopen voor de clubhuizen bijv. hout, cobble,torches,diamonds, gear etc
en nog even voor de leden: ik heb jullie Skype nodig voor een Skype groep!!!
Ik kan je nou al vertellen, dit gaat niet gebeuren. Je had het tevens wat netter kunnen opstellen. Het lijkt net op een 'eisen'lijstje.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

Almath3a

Niet Verified
23 sep 2014
28
7
87
50
Enschede
tmntfan.nl
klinkt leuk!

i.v.m.. veiligheid is het misschien beter de skypenamen in een pb door te geven. De mensen hier zijn wel van goede wil, maar niet iedereen op het internet is dat, en dit topic is makkelijk te vinden online.

K

Kogetsoo

Guest
We kunnen niet zomaar met ranks gaan strooien. Een echte fanclub heeft geen leider, maar fans. :)

Leuk initiatief!

Groeten,
Koge

Status
Niet open voor verdere reacties.