Haunted meeting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
Hey allemaal!

Ik zat dus te denken over een Haunted Meeting, en na jullie reacties is dit ongeveer wat het plan is. Wel wil ik nog eventjes weten wanneer het jullie het beste uit komt, wat jullie willen doen, dus een dagje Rotterdam (stappen), of gewoon bij iemand in de achtertuin.

Dit is wat we tot nu toe (WAARSCHIJNLIJK) gaan doen:
- Waar? Rotterdam
- Wanneer? 1 Mei, rond 11:00/12:00 verzamelen denk ik (dit kan nog veranderd worden ofc).
- Wat gaan we doen? Hier bestaat dus een keuze uit:
1. Bij iemand in de achtertuin een mini-feestje, hier zitten dus wel kosten aan verbonden voor iedereen, zodat degene bij wie het wordt gehouden, ook eten/drinken kan aanschaffen.
2. Een dagje in Rotterdam lopen, winkels in, wat eten/drinken met een groep mensen. Je hebt geld nodig voor de trein, en voor wat te eten (je kan ook zelf een lunchpakket meenemen).
- Verdere suggestions?

Als jullie ideeën hebben, of iets op te merken... Laat het even weten in dit topic :)

- Groetjes

Laatste update:

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Wat vaag zeg, maar de basis lijkt me leuk. ;)

Vertel eens wat meer! :)

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
in reallife

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
Wat vaag zeg, maar de basis lijkt me leuk. ;)

Vertel eens wat meer! :)
Ik wilde niet gelijk dingen plannen of beslissen, vandaar een beetje vaag.
Eerst wil ik weten wat mensen van het idee vinden.

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
zo ver helemaal naar nederland

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
waarom niet in mc

R

Rutgertjuh

Guest
Vet idee man, zou zeker iets heel vets kunnen worden!

Mij lijkt het wel een beetje lastig, aangezien de meerderheid (denk ik) jonger is dan 14 en lastig ergens alleen kan komen en dat ouders niet heel veel interesse hebben om ze te brengen.

Of cours zou Den Bosch dan de beste plaats zijn, hoef ik niet te reizen #Lui :p (neh, ik kan wel lekker met de trein gaan hoor) en mijn school ligt achter het station, dus mocht iemand daarnaast interesse hebben mij een bezoekje te brengen (waarschijnlijk niet, maja :P), dan weet je waar je moet zijn ;)

Mvg,
Rutger

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
Mij lijkt het wel een beetje lastig, aangezien de meerderheid (denk ik) jonger is dan 14 en lastig ergens alleen kan komen en dat ouders niet heel veel interesse hebben om ze te brengen.
Rutger

Een treintje pakken kan iedereen, desnoods zetten je ouders je af met de trein, en halen ze je weer op bij het station, zoiets kan altijd. Misschien kan je met iemand anders samen gaan, geen idee.
Het lijkt mij in ieder geval wel leuk :)

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
Haha, In Gent jongeeuhns! Wondermooie stad ;)

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Kom naar Ede-Wageningen (station), steek dan de Bernardslaan in -> Marnix College :o
Ga daar niet 's zondags heen, dan is daar een kerkdienst en een crêche in het beeldende vorming lokaal............ :I

Status
Niet open voor verdere reacties.