Ik wil wel, wordt dan wel rotterdam of utrecht.
Of den haag.
Ja in principe merk ik dat vooral de hollanders komen, dus utrecht kan ook wel denk ik. Wie stemt voor utrecht?
En wie kan dan op 8 mei?
Ik wil wel, wordt dan wel rotterdam of utrecht.
Of den haag.
Daar heb je gelijk in. Bovendien, het zal altijd wel voor een aantal mensen te ver zijn.Rotterdam is een direct verbinding met antwerpen, is gewoon een van de makkelijkste manieren voor Belgen ;)
Voor de Belgjes onder ons :PRotterdam is een direct verbinding met antwerpen, is gewoon een van de makkelijkste manieren voor Belgen ;)
Die is ook in Rotterdam (lijnbaan) :pKeuze is Rotterdam of Utrecht. Mij maakt dat niets uit. Voorkeur gaat voor Utrecht (daar is een Hollister).
Oke ;)Ik denk t wel, ligt eraan hoe moe ik ben als ik terug kom van Disney :$
en wie moet dat financieren?tis gewoon een soort van minecon maar dan aleen voor haunted (of meschien alle nederlandse en belgiese servers) ergens centraal met een klijne entree prijs en zo
van het intree geld en als er 20 servers bij elkaar zitten kunnen zo ook allemaal een klein bedrag uit gevenen wie moet dat financieren?
Je weet toch wel dat als het voor alle Nederlandse en Belgische servers word dat er wel een HELE GROTE zaal gehuurd moet worden.
want alle servers bij elkaar past niet zo 1 2 3 in de achtertuin.....
houd het maar lekker bij een haunted meeting...van het intree geld en als er 20 servers bij elkaar zitten kunnen zo ook allemaal een klein bedrag uit geven
Ik hoop dan wel voor je dat meneer Pix er niet zit want dan kom ik al helemaal niet ;)van het intree geld en als er 20 servers bij elkaar zitten kunnen zo ook allemaal een klein bedrag uit geven
Let daar maar niet op.Ik hoop dan wel voor je dat meneer Pix er niet zit want dan kom ik al helemaal niet ;)