Haunted mijlpaal - 1000 spelers online!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste iedereen die dit leest en vooral beste Haunted Community.

Het was een van de doelstellingen voor 2015, het magische getal van 1000 spelers online bereiken. Ik denk dat we ondertussen kunnen concluderen dat we deze wat bij moeten stellen, haha. Al op de 2e dag in 2015 hebben we onze doelstelling gehaald.

Dit is toch wel een heel bijzonder moment voor Haunted en iedereen die daarbij betrokken is. Het is een waardering voor het werk dat wij met elkaar hebben verricht, als een community.

Ik weet nog goed toen wij, een groepje van zo'n 10 man, begonnen met FOK!Craft. Dit was een server gericht voor een community van FOK!Forum. Dit eindigde in een dood spoor, waarna we besloten om The Haunted Network op te richten. Niet veel later explodeerde het project, het werd groter en groter en het werd een echt thuisfront voor vele minecrafters.

En daar staan we dan vandaag. Geheel gezond met geen enkel spatje negativiteit in het project en met zoveel enthousiaste mensen die eraan werken is Haunted (in mijn ogen) een prachtige server en community. Ik voorzie een hele mooie toekomst waarin ieder zich hier kan thuis voelen.

Ik wil graag de gehele crew (staff + bouwteam + de mascotte Haunty!) bedanken voor hun waanzinnige inzet. Ook de spelers verdienen een bedankje voor de geweldige community die zij vormen (en zonder jullie zou dit nieuwsbericht er natuurlijk nooit geweest zijn!).

Als laatste wil ik proosten op een prachtig 2015 voor iedereen en natuurlijk voor Haunted.
Dat iedereen nog veel plezier hier mag en zal beleven.

Viva la Haunted.

~remymine

monkeyking

Niet Verified
24 jun 2014
42
23
144
23
d' mouw
goed begin van 2015. ik ben benieuwd wat er nog te wachten staan :)

• Like
Reactions: Maaraa and remymine

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
mja wat artho zegt is nog niet zo ver gezocht. Ik zie het wel gebeuren dat jullie binnenkort delegaties naar gamebeurzen e.d. gaan moeten sturen in Nederland/Vlaanderen waar een massa kinderen in rij staan voor een handtekening van Remy & co :p. Nu nog een Youtube channel opgestart krijgen dat in dezelfde trend als server evolueert en dat zal echt een feit worden...

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
mja wat artho zegt is nog niet zo ver gezocht. Ik zie het wel gebeuren dat jullie binnenkort delegaties naar gamebeurzen e.d. gaan moeten sturen in Nederland/Vlaanderen waar een massa kinderen in rij staan voor een handtekening van Remy & co :p. Nu nog een Youtube channel opgestart krijgen dat in dezelfde trend als server evolueert en dat zal echt een feit worden...
The Haunted meet & greet XD

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
ik zal altijd op haunted blijven spelen ook al zal ik minder online zijn dan eerst vanwege mijn youtube kanaal maar in de nieuwe 1.8 survival wereld ga ik uitpakken

• Like
Reactions: remymine

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven

ik zat laatst ook al te denken van hoezo heeft haunted nog geen officieel youtube kanaal?
maar blijkbaar hebben we dat wel, alleen staat er niks op behalve oude UHC toernooitjes :P
https://www.youtube.com/user/thehauntednetwork/videos

en dan Maaraa, die juist wel hele handige tutorial videos maakt ofcourse :
https://www.youtube.com/channel/UC-Db5rJeoQIOSQKD341sIww/videos

en biba en reeuwwijk hebben dr ook nog een, etc, t zou wel echt chiller zijn als ze allemaal gewoon het officiele kanaal zouden gebruiken, en ofcourse dat het uitgroeid tot echt een goed minecraft kanaal a la Yogscast ofzo :P

• Like

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Op naar de 1500 en haunted gratzzz :)
Veel suc6 nog verder met alle staff dingetjes uiteraard blijf ik nog wel spelen op haunted:p

MVG Goof2001

• Like

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Proost!
Tja, uhm, dan maar met kinderchampagne van de HEMA!
Een applausje voor jezelf allemaal! ;)

• Like

TheQpowerrr

Niet Verified
20 jul 2014
73
35
142
24
www.youtube.com
Ik vind het Mega, super, awesome, vet, cool dat The Haunted Network zo groot is geworden *Applaus*
Dit is te danke aan iedereen, of je nou een Stafflid of juist gewoon een speler bent, jij hebt ervoor gezorgd dat dit is gebeurd. ;)

~TheQpowerrr

Ps:Misschien zou dit gevierd kunnen worden door iedereen 100 Tokens te geven. (Misschien een raar ideetje van mij? :p)

• Like
F

FenneEm

Guest
dit was een geweldig avontuur met velen leuke momenten.
ik weet nog goed dat we grappen maakten over 1000 spelers want tja welke server haalt dat nou.
(dit was toen fokcraft net haunted werd)

ik wil remy en de andere crew (en mezelf) feliciteren met deze milestone die al sinds het begin bestaat.
En natuurlijk de spelers die dit allemaal mogelijk heeft gemaakt :).

keep scary stay haunted.

een hoop servers halen de 2500 en soms meer (arkennetwork) maar het is zonder twijfel te zeggen dat Haunted dit ook gaat halen

Status
Niet open voor verdere reacties.