[Nieuw topic] Ben jij op zoek naar een lieve, spontane, leuke, leuke, leuke jongen, post dan hier je naam en wie weet staat jouw prins op het witte paard morgen bij jouw voor de deur! ;)ik ben nog wel singel namelijk (hint hint) ;)
wow zins wanneer is dit een dating forum!?[Nieuw topic] Ben jij op zoek naar een lieve, spontane, leuke, leuke, leuke jongen, post dan hier je naam en wie weet staat jouw prins op het witte paard morgen bij jouw voor de deur! ;)
Vergeet niet een swagga Roze stropdas te nemen, zoals ik! Alle dames houden ervan!Ff een smoking en stropdas kopen :D
zal ik doen steven dan heb ik meschien meer kans bij de meisjes :cool:Vergeet niet een swagga Roze stropdas te nemen, zoals ik! Alle dames houden ervan!
ik niet hoor ;)Vergeet niet een swagga Roze stropdas te nemen, zoals ik! Alle dames houden ervan!
Als iemand je eenmaal kent vindt die gene je geheid geweldig, want dat ben je ook!zal ik doen steven dan heb ik meschien meer kans bij de meisjes :cool:
dit meen je niet hoop ik... lolVergeet niet een swagga Roze stropdas te nemen, zoals ik! Alle dames houden ervan!