Haunted vraag van de week! #10

Status
Niet open voor verdere reacties.

HolySheeper

Supreme
HolySheeper
HolySheeper ✔
Supreme
22 mrt 2014
71
57
144
Minecraft
Mijn keuze is simpel... Vliegen.
Waarom vliegen?
Voordelen:
1. De wereld als een vogel zien zou wel fascinerend zijn.
2. je kan dan mensen en dieren redden sneller redden.
3. Geen lange wachtrij meer voor een vliegtuig, ik kan zelf vliegen
4. Ik hoef niet meer zo ver te lopen.
Nadelen:
1. Waarschijnlijk willen mensen je vangen om je te bestuderen.
2. Je heb geen rust meer als je de enigste ben die kan vliegen. (Oftewel, de media zit achter je aan)
3. Terugkomend op nmmr. 1, mensen zouden je gevangen kunnen nemen en losgeld eisen. (of erger, ze vermoorden je gwn)
4. Het kan voorkomen dat als je vliegt in de lucht, hoog, dat je er als een vogel uit zou zien en jagers op je gingen schieten.
5. Al ga je te hoog, dan krijg je geen lucht meer.

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
vliegen dan kan ik in een boom slapen

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
dan kan je naar verre lande vliegen zonder geld te betalen

_JadeGames_

Niet Verified
18 mei 2015
2
2
57
19
Vliegen, en dan een goed maken doel voor: W.N.F en voor Afrika :) (Dan geld opsturen en spullen)

D

Deleted member 3030

Guest
Ik kies voor vliegen in de minecraft survival realm! :P

D

Deleted member 2824

Guest
Vliegen, waarom niet? je kan er rijk mee worden DUUUUUH

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
ik zou die 2 miljoen allemaal uitgeven aan bijvoorbeeld een vliegtuig, helikopter, etc en dan heb ik ze allebei!

xIrisjex

Niet Verified
1 mei 2015
6
5
74
Vliegen DUUUUUUUHHHHHHH ;) Het is gewoon cool om boven mensen te zweven en achteruitsalto's te maken
enzo :rolleyes: :p:p:p

• Like
Reactions: xSheepishGirlx

Shockerz

Supreme
Shockerz
Shockerz ✔
Supreme
24 feb 2015
424
36
194
nou ik zou zoiezo voor de 2 miljoen gaan, vliegen kan nl ook in een vliegtuig XD.
en vaak is het zo wat je niet hebt mis je niet, vliegen ''heb'' ik niet dus mis ik het ook niet, geld heb ik wel en zou ik het wel missen als ik het niet had..
kortom doe mij die 2 miljoen maar XD

C

Checkpointx

Guest
nou ik zou zoiezo voor de 2 miljoen gaan, vliegen kan nl ook in een vliegtuig XD.
en vaak is het zo wat je niet hebt mis je niet, vliegen ''heb'' ik niet dus mis ik het ook niet, geld heb ik wel en zou ik het wel missen als ik het niet had..
kortom doe mij die 2 miljoen maar XD

Denk dat dit een heel belangrijke is, geld maakt op zich niet gelukkig, maar het ontbreken van geld maakt wel heel erg ongelukkig. De uitspraak "geld maakt niet gelukkig" gaat vooral over van gewoon middenklasse zijn en dan ineens heel rijk worden, dat maakt meestal inderdaad niet gelukkig, komt ook omdat die mensen dan vaak ineens gekke dingen gaan doen met dat geld (Ferrari's kopen, in de prak rijden en niks overhouden enzo..)

K

Kogetsoo

Guest
... ineens heel rijk worden, dat maakt meestal inderdaad niet gelukkig, komt ook omdat die mensen dan vaak ineens gekke dingen gaan doen met dat geld (Ferrari's kopen, in de prak rijden en niks overhouden enzo..)

Dat doen de meeste mensen met veel geld hoor. :p

Groeten,
Koge

Status
Niet open voor verdere reacties.