Haunted vraag van de week! #15

Status
Niet open voor verdere reacties.

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
Telt een warenhuis ook? Dan zou ik kiezen voor de bijenkorf

Anders, zoals iedereen, de media markt :p
Ik zou dan alle elektronica dingen binnenhalen (ook een gamecomputer duh) en een paar games en misschien geef ik wel wat weg aan iemand die geen geld heeft om te gamen

StoryOfMelody

Niet Verified
3 dec 2014
37
1
82
29
Sowieso Marktplaats. Alles wat je nodig hebt staat erop, inclusief elektronica, ingeblikt eten enz.

JustBart1

Niet Verified
20 mei 2015
6
1
62
Ik zou ofc de mediamarkt doen, lekker gamepc en alles. Ik zou gelijk de winkel leeghalen :P

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Bmw handelaar, mooi autotje voor mezelf, vrienden, en zelf een paar verkopen op zwarte markt, money 4 dayzzz

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
Sowieso Marktplaats. Alles wat je nodig hebt staat erop, inclusief elektronica, ingeblikt eten enz.
marktplaats is niet echt een winkel. het is meer een handelspost waar mensen dingen kunnen aanbieden.
marktplaats krijgt voornamelijk geld van reclame die in de banners staan

C

Checkpointx

Guest
Mijn (saaie) berekenende antwoord zou de lokale supermarkt zijn, daar geef je toch het meeste geld aan uit gedurende je normale leven.

Als ik voor mijn lokale gadget leverancier ga dan zou ik Coolblue zeggen, ze hebben veel leuk spul en het is ook een erg leuk en klantgericht bedrijf.

Het slimme antwoord zal waarschijnlijk een juwelier ofzo zijn, auto's en kleding verliezen hun waarde, maar goud, zilver en edelstenen houden hun waarde wat er ook gebeurt. Dus die kan je altijd weer doorverkopen en zo al het andere kopen dat je nodig hebt.

• Like
Reactions: whitch

maxvdberg2003

Niet Verified
10 dec 2014
9
2
79
21
Mediamarkt lekker game dingen kopen:cool:

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
Mijn (saaie) berekenende antwoord zou de lokale supermarkt zijn, daar geef je toch het meeste geld aan uit gedurende je normale leven.

Als ik voor mijn lokale gadget leverancier ga dan zou ik Coolblue zeggen, ze hebben veel leuk spul en het is ook een erg leuk en klantgericht bedrijf.

Het slimme antwoord zal waarschijnlijk een juwelier ofzo zijn, auto's en kleding verliezen hun waarde, maar goud, zilver en edelstenen houden hun waarde wat er ook gebeurt. Dus die kan je altijd weer doorverkopen en zo al het andere kopen dat je nodig hebt.
misschien groothandel zaak als makro/macro idk of sligro.

heb je tenminste kwaliteit :p

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
lol, iedereen zegt nu Mediamarkt :rolleyes: na-apers!
(JK, beste antwoord gewoon :p)

D

Deleted_member_5624

Guest
ik zou gwn de haunted winkel nemen dan heb ik alles wat ik nodig hebt om hier te spelen :p

pyro_miner2

Niet Verified
25 jun 2015
1
1
32
34
Valt mij nog mee dat niemand een Ferrari showroom of tankstation heeft genoemd. Maar ja, de meesten hebben natuurlijk nog geen rijbewijs. :p

Groeten,
Koge
dat weet je niet er zijn vast wel een paar mensen met een rijbewijs

StripAxeBabe

Niet Verified
7 jun 2015
91
14
109
22
Betaware. (pc's ect.) Een betere pc en een Rat 9. Omdat mijn pc erg slecht is kan amper mc spelen (alleen op render distance 2) en mijn muis is ook niet zo veel meer een 2 euro muis van 6 jaar oud.

StripAxeBabe

Niet Verified
7 jun 2015
91
14
109
22
Betaware. (pc's ect.) Een betere pc en een Rat 9. Omdat mijn pc erg slecht is kan amper mc spelen (alleen op render distance 2) en mijn muis is ook niet zo veel meer een 2 euro muis van 6 jaar oud.

PS: voor als je niet weet was een RAT 9 is dat is een gamemuis.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam