Haunted vraag van de week! #15

Status
Niet open voor verdere reacties.

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
160
147
204
27
westervoort
De makro zit bij mij om de hoek maar bijna alles in in pakken van 100 bewijs van spreken

PluizigeEgel

Niet Verified
27 mrt 2015
10
10
79
25
Ik zou een auto winkel doen en dan die auto's verkopen om dan van het geld dingen te kopen maar dat zou nogal gemeen zijn en ego dus ik zou Subway doen en de broodjes die ik gratis kan aan zwervers geven die mensen hebben honger en verdien ook wel eens wat en Subway is over de hele wereld

JannaGames12

Niet Verified
2 apr 2015
16
2
84
25
Almelo
www.fcbarcelona.nl
Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

"Als je één winkel zou mogen kiezen waar je de rest van je leven gratis mocht shoppen, welke zou dat zijn en wat zou je als eerste kopen?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je hem de volgende week wel terug als vraag van de week!

Mijn antwoord:
"Ik ga heel saai beginnen en ga voor de supermarkt. Als je ooit zelf waspoeder moet kopen of luiers voor een baby (of jezelf, mensen hebben rare gewoonten), dan snap je dat wel. Jullie hebben vast veel leukere ideeën! "
Ehm.. Ergens waar ze voetbal dingen en Nike stuff verkopen :3 en dan zou ik alles kopen xD

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Ik zou ook kiezen voor de media markt gaan... wasmachines/koelkasten/tv's, handig voor in huis!

xIrisjex

Niet Verified
1 mei 2015
6
5
74
Mediamarkt want dan ga ik allemaal game spulletjes gratis kopen ik weet het ik ben echt een noob

joost5678

Niet Verified
7 mei 2015
0
0
23
ik vraag ff milan5678 is ieritant hij vraagt om aandacht en doet gemeen tegen mij hij grieft alles van mij en hij is egowisties omdat hij scheldt regen mij en hij heeft hacks ik geef dit ff door groeten joost PS mijn minecraft naam is Puddingkje en me andere joost5678 remymine ban milan5678 plzzz liefs joost

ImTheNewPro

Niet Verified
4 jan 2015
76
13
114
Ik kies de saturn, het zelfde als mediamarkt maar niemand heeft hem gekozen dus niemand zit me (nog) in de weg coor lege schappen, wat ik graag zou willen van daar is gewoon alles, PS4, paar curve tv's, wat nieuwe game assessors en natuurlijk de volle kassa's met alle poen erin van mensen die wel moeten betalen :D:p

ravibri

Niet Verified
28 okt 2014
4
1
47
ik zou een autowinkel kopen, en de auto's die ik dan krijg verkoop ik weer zodat ik weer bij heel veel andere winkels spullen kan kopen.

ravibri

Niet Verified
28 okt 2014
4
1
47
ik vraag ff milan5678 is ieritant hij vraagt om aandacht en doet gemeen tegen mij hij grieft alles van mij en hij is egowisties omdat hij scheldt regen mij en hij heeft hacks ik geef dit ff door groeten joost PS mijn minecraft naam is Puddingkje en me andere joost5678 remymine ban milan5678 plzzz liefs joost
ga daarvoor naar reports aub en val ons daar niet mee lastig

Status
Niet open voor verdere reacties.