-ik bedoel dat ik het geld wat naar Griekenland ging beter kan besteden dan hunNu de keerzijdes:
> Je krijgt het geld maar ook de schulden van griekenland.
>Je krijgt een groot stuk land in de woestijn.
>Je krijgt een huis maar moet het delen met 4 vreemden
>Je krijgt een vrouw in je leven die jou gelukkig maakt maar is zelf nooit gelukkig
>Een paar uur na het sluiten van wereldvrede beginnen de eerste opstootjes alweer door de aard van de mens.
>De derdewereldlanden worden nu bestuurd door een regime. De mensen hebben verder geen vrijheid, iedereen krijgt net genoeg om te overleven.
>De elektriciteit wordt veelal opgewekt door kolencentrales en kernreactoren. Dit is vanaf heden verboden, alleen een kleine groep ----rijke elite hebben nog maar toegang tot stroom.
-ik bedoelde een mooi stuk in de natuur zo als de Postbank (natuur gebied in Nederland naast de veluwen)
-ik heb nu ook al 2 huisgenoten dus met dat groteren kant en klare huis vind ik dat niet erg wand velen zielen maken meer vreugd
-dat vind ik jammer ze zeggen dat op ieder potje een dekseltje past dus ik bedoel de vrouw die bij mij past
-de meeste derdewereldlanden hebben al bijna geen vrijheid dus ik bedoel meer vrijheid en eten
-en met die groene stroom bedoel ik dat er juist meer in geinversteert moet worden ik heb geleerd dat als je een stuk in de woestijn tengrote van luxenburg heel Europa Afrika en azien kunt voorzien van stroom