@PluizigeEgel is mijn echte broeder. xD en wat het leukste wat ik samen met hem op de server heb meegemaakt is toch wel dat we ineens allebei in het bouwteam kwamen en dus voor het eerst op de bouwserver konden.Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:
"Wie is jouw beste Haunted maatje en wat is het leukste avontuur dat je met diegene op de server hebt meegemaakt?"
Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je deze volgende week wel terug als vraag van de week!"
Tja ik heb afentoe zon moment van ik ben te lief voor iedereen xD
en ik heb te veel vrienden maar als ik toch moest kiezen hier mijn top 3:
1. Menthosman
2. xXxMarcieBoyxXx
3. Lucmailly2003
en het lolligste wat we met zijn 4e ooit hebben gedaan is tijdens een skypesessie superveel ongein hebben uitgehaald op mixed echt geniaal was het luv ya bro's (not gay)
Mijn maatjes van mixed zijn Larsgamernl,Leviboynl, Lucmailly2003 en bastiaan1506 Zij zijn Bro's For ever
Wat we hebben meegemaakt is gewoon veel lol hebben en lekker vaak skypen. En remymine ik hoop dat ik ook jou maatje mag zijn:D
Mijn allerallerallerbeste vriend is natuurlijk @Maar <333333
Altijd gezellig samen met hem, altijd lachen.
Maar van de Haunted spelers ga ik ook voor @bart134kok , mijn schaapje. Het leukste moment samen met 'm was de Flying sheep ;D Dat was nog vóórdat ik mod werd! :D
En mijn Haxmaatje @xEvilCraftx . Wat ooit met een ruzietje begon (weet je nog, mijn mooie brug) groeide uit tot een Haxvriendschap! Op jou kan ik altijd bouwen (gheghe) , vriend ^^>
Watis er dan met @MoffelMijn maten op Haunted zijn;@Moffel het waren leuke tijden.... (We miss you! :( ) @MisterCasa het is altijd leuk op factions ^^ @_Mrvinz_ leerde mij pvpen...
De leukste momenten waren op factions. Daar hebben we elkaar ontmoet. Het was altijd lachen met jullie!
@Moffel we missen je! Hopelijk zien we je een keer!
Mvg Ezra