@Joriswisse, poeh wat heb ik daar wat mee gedaan:cool: in survival
En Natuurlijk @Skygirl191 :D
en @maaraa en..... :) teveel om op te noemen :p
En Natuurlijk @Skygirl191 :D
en @maaraa en..... :) teveel om op te noemen :p
wel ik maak het nog mee, maar het is toch @xSheepishGirlx. Samen maken we in Survival3 Hogwarts castle. dat nu voorlopig vol met schapen loopt. :')
Eigenlijk ,thezaidie maar die is niet ingelogd op de website dus kon ik hem niet taggen onze leukste momenten waren vroeger miners en nu skywarsElke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:
"Wie is jouw beste Haunted maatje en wat is het leukste avontuur dat je met diegene op de server hebt meegemaakt?"
Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je deze volgende week wel terug als vraag van de week!"
Ofcourse, ik heb je ook genoemd xDIk word wel redelijk vaak genoemd valt me op :D;)
Man, da pakt me nu se :D@B_Erik is ook irl een vriend en collega op het werk. Onze bouwstijl en niveau leunen dicht bij elkaar aan, maar we hebben allebei ander ideeën dus vullen we elkaar goed aan. De eerste maanden op Haunted speelde ik bijna non-stop met hem maar hij is dan "plots" papa geworden en heeft nu niet veel tijd meer... maar toch nog steeds m'n nr 1 building buddy!!! Project Lakewood waar enkele van onze huizen verzameld staan was een van onze avonturen dat we spijtig genoeg niet hebben kunnen afwerken. mss komt er nog een vervolg :p