Haunted vraag van de week! #28

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laho1989

Niet Verified
21 sep 2015
34
4
79
Een functie in Skyblock, waarbij je alle items kan selecteren die je voor een bepaalde prijs wil verkopen. Heb nu bij.v 3 chests vol met melon, die ik allemaal voor 30sc wil verkopen. Nu moet ik ze 1 voor 1 op de market zetten. Best veel werk wanneer je zoveel items hebt ;)
 
- een plugin voor mixed: mobcatcher (vang mobs met normale eggs en verhandel of summon ze ergens anders) https://www.spigotmc.org/resources/mobcatcher-lite.4065/
- misschien een speciale crea server voor roleplays of een command zodat je alleen kan chatten met degenen die bij je staan
- een mine wereld voor survival
- weer tokens op factions
- meer minigames bijv. build battle of team skywars
- misschien een modpack server (tekkit, crackpack, etc.)
 
Laatste update:

Abnormaalz

Niet Verified
23 mrt 2015
0
0
30
20
Ik zou graag een functie willen dat je ook met ideal kan betalen! ik heb nog nooit met paypal gewerkt en ik sta op het punt een rank te kopen en ik vind het ook niet super erg om een paypal account aan te maken (denk ik) maar ideal gebruik ik toch het liefst.
 

Gaming Joepie

Verified
joepiez
joepiez ✔
Verified
6 sep 2015
7
2
99
Nederland
xSheepishGirlx zei: /\ |
| |
WINTER :D... w8, het is herfst... :( K mis sneeuw xD, |
--------------------------------------------------------------------------|
Ik mis de winter ook :(
 
  • Like
Reactions: xSheepishGirlx
K

Kogetsoo

Guest
Ik zou graag een functie willen dat je ook met ideal kan betalen! ik heb nog nooit met paypal gewerkt en ik sta op het punt een rank te kopen en ik vind het ook niet super erg om een paypal account aan te maken (denk ik) maar ideal gebruik ik toch het liefst.

We zijn er mee bezig en houden jullie op de hoogte. Meer informatie binnen enkele maanden.

Groeten,
Koge
 

Gaming Joepie

Verified
joepiez
joepiez ✔
Verified
6 sep 2015
7
2
99
Nederland
IK wil dat je ranks kan betalen met tokens,
Ik vindt het eigenlijk diefstal dat als iemand [God] heeft en die dan wordt gebanned
en zijn $50,00 kwijt, echte diefstal (pure, pure pure diefstal)
 
K

Kogetsoo

Guest
Als je niet aan de regels houdt, ben je gewoon niet slim bezig.

Dus eigenlijk zeg jij nu dat als iemand een hamer van 1000 euro koopt en er een Ferrari mee kapot slaat en naar de gevangenis moet pure diefstal is? Regels zijn regels, je kan er ook een tafel mee timmeren.

Groeten,
Koge
 

Gaming Joepie

Verified
joepiez
joepiez ✔
Verified
6 sep 2015
7
2
99
Nederland
Geachte Koge
Ik bedoel dat al je geld kwijt gaat en dan wil ik het wel terug ( en dan bedoel ik ook alles ) . En toch is het diefstal!
Iets eerlijker mag ook wel in deze server!
De Groetjes van de gamende kat, Joep
 
K

Kogetsoo

Guest
Is geen diefstal, na je ban is het er gewoon nog. We stellen dit soort beschuldigingen niet op prijs. Volg de regels en er is niets aan de hand.

Punt. Topic gesloten.

Groeten,
Koge
 
Status
Niet open voor verdere reacties.