Haunted vraag van de week! #3

Status
Niet open voor verdere reacties.

MauritsPorta

Verified
MauritsPorta
MauritsPorta ✔
Verified
14 sep 2014
165
51
199
22
Nederland
:P

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    51,4 KB · Bekeken: 192

daro45

Niet Verified
11 mrt 2015
20
0
59
Iemand plaatst a.u.b een foto met zijn handschoenen binnenste buiten aan

Retep

Niet Verified
24 dec 2014
37
39
124
23
Als je je linker handschoen binnenstebuiten doet, dan krijg je een linker handschoen, rechterhandschoen, en een linkerhandschoen die binnenstebuiten is gedaan.

Als je die bij elkaar optelt, krijg je dus totaal 3 handschoenen.
Een vierkant heeft 4 hoeken. Vierkante appeltaarten hebben een grotere oppervlak dan ronde appeltaarten.

Conclusie: een linkerhandschoen binnenstebuiten is een vierkante appeltaart.
Ik wil even reageren steven, je theorie is in principe redelijk alleen bij dat vierkant ga je de fout in. Dit is hoe het hoort: Dus... drie hoeken... DRIE hoeken. Wat heeft nog meer drie hoeken? EEN DRIEHOEK! driehoek?! illuminatie!!!!!!!!!!!!!!

BUT WAIT!!!! 0_0

WIE HEEFT DEZE POST GEMAAKT?..... Dat............ HOW COULD YOU?!..... You're part of..... them........

• Like
Reactions: noobbulder

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
Mijn vraag voor de volgende keer:
"Als je probeert te falen, en je slaagt, welke van de twee doe je dan?"

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
Ik wil even reageren steven, je theorie is in principe redelijk alleen bij dat vierkant ga je de fout in. Dit is hoe het hoort: Dus... drie hoeken... DRIE hoeken. Wat heeft nog meer drie hoeken? EEN DRIEHOEK! driehoek?! illuminatie!!!!!!!!!!!!!!

BUT WAIT!!!! 0_0

WIE HEEFT DEZE POST GEMAAKT?..... Dat............ HOW COULD YOU?!..... You're part of..... them........

Haunted heeft 7 letters, illuminati heeft 3 hoeken. 7-3=4
remy heeft 4 letters, 4:4=1
Illuminati heeft 1 oog....
illu confirmed

Ik vraag me af of daadwerkelijk een van jullie hier weet dat Illuminati is verzonnen in een film?

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
Het intern spiegelvlak van je hand is asymmetrisch. Hierdoor wordt het onmogelijk om een handschoen op je rechterhand te krijgen waarbij alle kanten goed zitten. Dus de bovenkant en de onderkant omgekeerd telt dus niet :p

#scheikunde
SCHEIKUNDE? Maar de handschoen is toch al binnenstebuiten dus wat maakt het uit als je hem omdraait zoals het dan hoort en correct is? Helemaal niets! Het is rechts.
Ik kan mijn trui ook achterstevoren aan doen, maar dat hoort niet normaal. Net zoals het hier niet hoort. Hij zit óf perfect, of het telt niet.
Maar een trui is symmetrisch dus dat is appels met peren vergelijken!
Hahaha discussie laten we het aan een wetenschapper vragen xD ;)

Retep

Niet Verified
24 dec 2014
37
39
124
23
Haunted heeft 7 letters, illuminati heeft 3 hoeken. 7-3=4
remy heeft 4 letters, 4:4=1
Illuminati heeft 1 oog....
illu confirmed

Ik vraag me af of daadwerkelijk een van jullie hier weet dat Illuminati is verzonnen in een film?
Er zijn meerdere verhalen.

lieke606

Niet Verified
16 nov 2014
20
2
52
Gelderland uwu
ja maar als je een handschoen van rechts kun je die ook aan de linkse doen dus..... dan zit het wel verkeerd maar het kan! :)

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
Status
Niet open voor verdere reacties.