Ik wil even reageren steven, je theorie is in principe redelijk alleen bij dat vierkant ga je de fout in. Dit is hoe het hoort: Dus... drie hoeken... DRIE hoeken. Wat heeft nog meer drie hoeken? EEN DRIEHOEK! driehoek?! illuminatie!!!!!!!!!!!!!!Als je je linker handschoen binnenstebuiten doet, dan krijg je een linker handschoen, rechterhandschoen, en een linkerhandschoen die binnenstebuiten is gedaan.
Als je die bij elkaar optelt, krijg je dus totaal 3 handschoenen.
Een vierkant heeft 4 hoeken. Vierkante appeltaarten hebben een grotere oppervlak dan ronde appeltaarten.
Conclusie: een linkerhandschoen binnenstebuiten is een vierkante appeltaart.
Ik wil even reageren steven, je theorie is in principe redelijk alleen bij dat vierkant ga je de fout in. Dit is hoe het hoort: Dus... drie hoeken... DRIE hoeken. Wat heeft nog meer drie hoeken? EEN DRIEHOEK! driehoek?! illuminatie!!!!!!!!!!!!!!
BUT WAIT!!!! 0_0
WIE HEEFT DEZE POST GEMAAKT?..... Dat............ HOW COULD YOU?!..... You're part of..... them........
Het intern spiegelvlak van je hand is asymmetrisch. Hierdoor wordt het onmogelijk om een handschoen op je rechterhand te krijgen waarbij alle kanten goed zitten. Dus de bovenkant en de onderkant omgekeerd telt dus niet :p
#scheikunde
SCHEIKUNDE? Maar de handschoen is toch al binnenstebuiten dus wat maakt het uit als je hem omdraait zoals het dan hoort en correct is? Helemaal niets! Het is rechts.
Ik kan mijn trui ook achterstevoren aan doen, maar dat hoort niet normaal. Net zoals het hier niet hoort. Hij zit óf perfect, of het telt niet.
Hahaha discussie laten we het aan een wetenschapper vragen xD ;)Maar een trui is symmetrisch dus dat is appels met peren vergelijken!
Er zijn meerdere verhalen.Haunted heeft 7 letters, illuminati heeft 3 hoeken. 7-3=4
remy heeft 4 letters, 4:4=1
Illuminati heeft 1 oog....
illu confirmed
Ik vraag me af of daadwerkelijk een van jullie hier weet dat Illuminati is verzonnen in een film?
Jongens, laten we er vanuit gaan dat remy gelijk heeft :)Dat is het punt, die is nooit 100% gelijk.
Slijmbal. :')Jongens, laten we er vanuit gaan dat remy gelijk heeft :)