Graag xDhaha mega cactusfarm kom dan maar eens op mijn Island kijken als de server het weer doet :p
Graag xDhaha mega cactusfarm kom dan maar eens op mijn Island kijken als de server het weer doet :p
waarom is haunted ofline
mischien ombeleeft maar hoe lang zou het kunnen duren dat wachten
Zolang ze nodig hebben, ze hadden blijkbaar problemen met de reset van vanachtmischien ombeleeft maar hoe lang zou het kunnen duren dat wachten
haha oke is goedZolang ze nodig hebben, ze hadden blijkbaar problemen met de reset van vanacht
Ja, op alle servers heb je die rankals je een rank koopt komt die ank dan op alles wat je speelt dus op prison survival skyblock heb je daar dan ook de rank die je koopt
als je een rank koopt komt die ank dan op alles wat je speelt dus op prison survival skyblock heb je daar dan ook de rank die je koopt
Waarom rate iemand dat als optimistisch als het een pessimistische reactie isWeer ergeren hoe de server achteruit is gegaan....
Ik denk dat GoblinPower niet weet wat het woord betekend...Waarom rate iemand dat als optimistisch als het een pessimistische reactie is
Ehm... na school denk k.. eh..
1. Schapen knuffelen
2. Proberen mensen te killen op kit
3. Meer schapen knuffelen
4. Misschien wat aan Hogwarts doen
5. NOLIFEN
IK BEN VOOR!!!!!!!!!!!Wordt Hauntie nou vervangen door schapen? Dus de server naam wordt SchaapieMC en TheSchaapNetwork :p:D
Schapen moeten vrijheid...weet je wat beter is? MEER aan hogwarts werken en minder schapen knuffelen :p
ik euhm
-CTF
- Hogwarts
- sheepy aanmoedigen om mee te helpen met de schapen op stal te zetten :D
mvg
Twana