Haunted vraag van de week! #4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Ik wil kok worden en dat ik dan een eigen restaurant enzo heb. Ik kook thuis wel 3x per week en ik vind het lekker en leuk om mensen te verassen met mijn etensstyle heel top :D
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Voor mij is het moeilijk om dat met vrienden te doen ze hebben andere intresses xD (ik dacht aan een manege) :eek:
Wij kunnen vriendjes worden, ik houd van paarden zolang ze niet bijten. <3 ;)
 

zacha

Niet Verified
25 mrt 2015
10
5
84
25
Toen ik Ongeveer Bna 3 Werd , Was Ik Helemaal dol op Planeten :).. Ik Wou bijv weten , Waar komen Dinosauriërs Vandaan? Of Aliëns!! :D , Ik wil Nog steeds later PlanetenKenner Worden En Opleiding volgen Bij Phx.. ( Geen Phoenix ) Maar PanterijHoldenx , Tis een Heel Groot Lab. Waar je Planeten Bekijkt ;)
 

zacha

Niet Verified
25 mrt 2015
10
5
84
25
Ik wil worden.... lerares :) <3 <3 <3
GZVkyjw.jpg
BbpiiDo.jpg
Haha , Leuke Pic :D , Sweet .
 

zacha

Niet Verified
25 mrt 2015
10
5
84
25
Ik volg Schilderen (schilderen,behange,plamure,...) en wil daar ook me beroep van maken en dan de wet naleven

Wie hou ik voor de gek iedereen werkt later wel in het zwart..

Niet zwart werken kidz het is niet goed ookal verdien je er veel mee lol
Als je Zwart Werkt , Heb Je geen leven :D
 

zacha

Niet Verified
25 mrt 2015
10
5
84
25
Wel het zit zo,

Vanaf kind ben ik al gefascineerd in de Prehistorie het begon toen ik de film Jurassic Park zag op TV toen was ik iets van de 7 jaar oud. Vanaf dan wou ik Paleontoloog worden ( Paleontoloog = Iemand die Fossiele opgraaft etc.). Maar toen ik wat ouder werd besefte ik dat ik dat niet kon doen wegens ziekte en daar heb ik het soms moeilijk mee. Maar ik blijf altijd optimistisch :)
Ik heb ook denk ik wel talent voor tekenen en daarom denk ik er aan om iets met dat te doen, Bijvoorbeeld reclame tekenen, Boeken tekenen en dat wil ik nu later worden.
Quinten Ga woens. 27 apri Naar bios Jurris World kijken :) New Movie!
 

QuintenRex

Niet Verified
Toen ik Ongeveer Bna 3 Werd , Was Ik Helemaal dol op Planeten :).. Ik Wou bijv weten , Waar komen Dinosauriërs Vandaan? Of Aliëns!! :D , Ik wil Nog steeds later PlanetenKenner Worden En Opleiding volgen Bij Phx.. ( Geen Phoenix ) Maar PanterijHoldenx , Tis een Heel Groot Lab. Waar je Planeten Bekijkt ;)

Dinosauriërs komen toch van onze Planeet lol, Of bedoel je hoe ze ontstaan zijn? :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.