Geen rolstoel nodig, ze kunnen vliegen in creative mode. (Y)Persoonlijk zou ik een grote werkplaats bouwen voor mensen met autisme. Voorzien van alle gemakken, machines en rolstoel geschikt.
Zijn mensen zonder geloof ook welkom? ;)Een kathedraal waar alle mensen van een ander geloof samen kunnen komen, zonder ruzie, met liefde, samen genieten dat er zo iets moois als de diversiteit van geloven is!
Lijkt me geweldig;
Kathedraalmoskeesinagogetempel(etc.) in 1 dag bouwen.
Opdat de mens ooit het leven met verschillende geloofsovertuigingen van elkaar geheel zal accepteren!
Dan krijgen we een scenario als in de creative server, nee daar worden we vast beter van haha.ik zou een comand block maken (/give) en dan zet ik iedereen in creative mode lekker namelijk op die manier zijn er ook geen autos meer nodig hoeven er ook geen dieren meer geslacht worden is er ook geen economie meer nodig en zou de wereld er heel mooi uit komen te zien
lol dan zet ik mezelf in OP mode en kan ik mensen banen uit creative zo dat aleen mensen in creative zitten die het aan kunnenDan krijgen we een scenario als in de creative server, nee daar worden we vast beter van haha.
Lava plots, lag plots, griefing, rollplayende mensen :D
Command blocks kunnen niet in creative :p
ik heb creative, niet perse de andere ook :)Geen rolstoel nodig, ze kunnen vliegen in creative mode. (Y)
Natuurlijk, anders zou ik er tevens zelf ook niet in mogen, lol!Zijn mensen zonder geloof ook welkom? ;)
maar de vraag is als jij creative hebt dus als jij wel veel dia zou inspawnen dan ben jij dus de enige die het kan verkopen dus verkoop je het voor veel en ben je dus meteen de rijkste man op aardEven ter zaken,
Als er mensen opeens heel veel diamonds op de markt zetten, kelders de dia prijs flink.
Neem als voorbeeld de cactus op prison: eerst was ie onbetaalbaar, nu is er veel van op de markt en koop je ze voor 5k! Dat is de reden waarom ik geen diamonds zou inspawnen zoals de rest; om de prijs hoog te houden :)